درمان سینویت با روغن سیاه دانه

من 30 سالمه و 4 سال بود که سینوزیت داشتم همه راهها رو امتحان کردم از انواع آنتی بیوتیکها گرفته تا انواع داروهای گیاهی. هیچ نتیجه ای در این 4 سال نگرفتم سینوزیتم به شدتی بود که حتی نسیم معمولی در تابستان هم به پیشونیم می خورد سرم درد می گرفت ، نمی تونستم آب خنک بخورم ، یا دوش آب سرد بگیرم . تو ماشین همیشه شیشه ها بالا بود چون مبادا به سرم باد بخوره واقعا کلافه شده بودم ولی تنها روشی که تونست سینوزیت من رو 100% بهبود بده روش زیر بود . با نوشتن این تجربه خواستم کمکی کرده باشم به کسانیکه از بیماری دردناک رنج می برند . امیدوارم شما هم از این روش نتیجه بگیرید .فقط سعی کنید این روش رو به مدت ۷ روز بدون وقفه انجام بدید تا نتیجه لازم رو بگیرید . ضمنا اگه بعد از چند سال احساس کردید تو سرما پیشونیتون درد میگیره فقط کافیه یک یا دو بار این روش رو تکرار کنید که سردردتون از بین بره . 

نکته : شاید شما در 3 یا 4 روز اول استفاده از این روش احساس کنید که کاملا خوب شدید ولی برای درمان کامل و خارج کردن تمام عفونتها ، شما باید  ۷ روز از این روش رو استفاده کنید . 

 روش درمان :

1- یک قاشق مربا خوری عسل رو با دو قاشق مربا خوری آب مخلوط کنید و در حالت  دراز کش  دو قطره  مخلوط  آب عسل رو در هر سوراخ بینی بریزید  این کار رو می تونید با قطره چکان انجام بدید .  اینکار با یه مقدار سوزش همراه  ولی سعی کنید تحمل کنید . 10 ثانیه به صورت دراز کش و 10 ثانیه به صورت سجده . چرک و عفونت در مخاط بینی و پشت حلق شما جمع میشه و باید سعی کنید حسابی مخاط بینی و پشت حلق  خودتون رو تخلیه کنید . این ریزش چرک از راه بینی و پشت حلق تا چند دقیقه ادامه داره و شما سعی کنید به محض احساس چرک آن را تخلیه کنید .

2-  قبل از انجام روش اول شما باید تمامی وسائل بخورتون آماده باشه تا بعد از 3 دقیقه از اتمام آب و عسل به سرعت سراغ بخور گل بابونه برید این سرعت عمل به خاطر اینکه سینوسها توسط آب و عسل حسابی تحریک شدن و این بخور گل بابونه می تونه باعث بیرون ریختن چرک و عفونت بشه ( گل بابونه زیادی رو داخل دستگاه بخور یا کتری آب بریزید و به مدت 10 دقیقه بخور با دم و بازدم  شدید انجام بدید در حین بخور هر وقت چرک و عفونت در مخاط بینی زیاد شد اون رو با فین کردن خالی و دوباره بخور رو ادامه بدید ) .  بعد از 4 دقیقه بخور یک حوله دور سر و پیشونیتون بکشید و یکبار دیگه چند قطره آب و عسل داخل بینی بندازید و بعد از یک دقیقه دراز کشیدن دوباره به بخور دادن ادامه بدید . اینکار به این دلیله که سینوسها به دلیل بخور دادن حسابی نرم شدن و کوچکترین تحریک می تونه باعث تخلیه شدید عفونتها از سینوسها بشه .  تو مرحله بخور هر چقدر چرک و عفونت بیشتری بیرون بریزه درمان شما با موفقیت بیشتری در حال انجامه . 

- گاهی دلیل عفونت سینوسها منشا باکتریایی یا قارچی داره ، شاید شما با این روشها بتونید سینوسها رو تخلیه کنید ولی باز بعد از مدتی دوباره عفونتها و مشکلات سابق برای شما ایحاد بشه پس بهتره واسه از بین بردن باکتریها و قارچ ها شما یک روز از بخور گل بابونه استفاده کنید و روز بعد بخور با پیاز رنده شده . 

پس بهتره قبل از انجام بخور یک پیاز نسبتا بزرگ رو رنده درشت کنید و اون رو داخل کاسه بریزید . بعد از جوشیدن کتری آب یک حوله بزرک روی سرتون بندازید و یک قاشق پیاز رنده شده داخل آب جوش بریزید، به محض ریختن یه گازی تندی بالا میاد که شما اون رو از راه بینی می کشید و از راه دهان بیرون میدید . بعد از 20 ثانیه باز یه قاشق دیگه داخل کتری آب جوش بریزید . اینکارو تا تموم شدن پیاز رنده شده ادامه بدید . دلیل استفاده از این روش این هست که وقتی گاز پیاز که منشا گوگردی داره با آب جوش ترکیب میشه تبدیل اسیدسولفوریک شده که با سوزش بسیار شدیدی همراه هست که همین امر هم باعث تخلیه سینوسها ظرف مدت چند میشه با این روش از شر باکتریها و قارچهای داخل سینوستون راحت میشد و دیگه سینوزیتتون برگشت نداره . 

3- بعد از انجام بخور بابونه یا پیاز رنده شده عفونت سینوسها به شدت نرم شده و می تونن از دیوارها جدا بشن حالا نوبت سرم نمکی هستش که شما می تونید اون رو از داروخونه ها تهیه کنید . سرم نمکی رو داخل لیوان میریزید و از راه بینی اون رو می کشید و از راه دهان خارج می کنید . با اینکار بخش قابل توجه ای از عفونت رو بیرون کشیدید. انجام اینکارو واسه چند بار اول سخته ولی بعدش آسونتر میشه .

4-  اکنون مخاط بینی شما حسابی تمیز شده و دسترسی و نفوذ بهتری روی باقیمانده عفونت در داخل سینوسهای شما وجود داره . تو این مرحله شما باید عنبر نصا را  که همون (پهن الاغ ماده) و اسم انگلیسی اون (Donkey Stool) هست رو از عطاری خریداری کنید و قسمتی از اون رو تو اسپند دود کن بزارید و روی اجاق گاز با شعله کم قرار بدید و صورتتون رو در مسیر دود قرار بدید و از راه بینی هوا را به داخل کشیده و از راه  دهان خارج کنید. حتما باید در زمان انجام اینکار چشماتون رو کامل ببندید چون این دود واسه چشمها مضره . سعی کنید اینکار رو با تنوع  انجام بدید یعنی 20 ثانیه  با دود کم اینکارو انجام بدید و 20 ثانیه با دود غلیظ طوریکه سوزش شدید در بینی خود احساس کنید شما باید تا زمانیکه عنبر نصا سیاه نشده این کار رو ادامه بدید  صولا 3 تا 4 دقیقه طول می کشه که عنبر نصا کاملا سیاه بشه . در ضمن در زمان انجام اینکار چرک وعفونت  از راه  بینی شما ترشح می شه سعی کنید در زمان احساس چرک حسابی مخاط بینی خودتون رو خالی کنید و باز به اینکار ادامه دهید . 

5- استفاده از روغن سیاه دانه  که شبها قبل خواب فقط یک قطره داخل یکی از سوراخهای بینی بریزید و شب بعدی داخل سوراخ بینی دیگر . 

 - شما باید گزینه های 1و2و3و4 را پشت سر هم  و گزینه 5 رو شبها قبل از خواب انجام بدید .