دانلود رایگان کتابهای موفقیت و ثروت

دکتر نگین یاوری در رشته تاریخ در دانشگاه‎های جورج تاون و کلمبیا تحصیل کرده و دکترای خود را نیز با موضوع تاریخ اسلام در سده‎های میانه  از دانشگاه کلمبیا اخذ نموده است و هم اکنون به عنوان استادیار تاریخ و علوم انسانی در دانشگاه نیواسکول نیویورک به تدریس مشغول است. 
دکتر نگین یاوری به دلیل دلبستگی به فلسفه سیاسی و مذهبی در سده های میانی اسلام پژوهشهای گسترده و تألیفات فراوانی را در تاریخ نگاری اسلام در قرون میانه به انجام رسانده است . در میان کتابهای دکتر یاوری می توان به « نگرش هایی از حاشیه: مقالاتی به یاد ریچارد دبلیو بولت» چاپ دانشگاه کلمبیا برای مؤسسه مطالعات خاورمیانه و کتاب اخیر ایشان با عنوان « اندرز برای سلطان: صداهای پیامبروار و سیاست در سده‎های میانی اسلام»، چاپ هارست/دانشگاه کلمبیا اشاره کرد. 

 

در میان مقالات منتشر شده توسط دکتر نگین یاوری می توان از « تفسیر و اسطوره‎شناسی بنیادگرایی اسلامی » ، « مفهوم ایران در تاریخ نگاری اسلام در سده‎های میانه» ، « آینه شاهزادگان یا تالار آینه خواجه نظام الملک» و « نظام الملک در جهان اسلام» یاد کرد. 

استاد نگین یاوری یکی از موثرترین اساتیدی بود که من داشته ام در سال ۱۳۷۲ هنگامی که از دانشگاه اصفهان به تهران آمدم با استاد اشنا شدم و این یک افتخار برای اینجانب است. وی نه تنها یک استاد بلکه به عنوان یک خواهر خوب من متن های انگلیسی مربوط به مقالات بروز را برای من ترجمه کردند ، کاری که کمتر کسی به عنوان یک استاد انجام می دهد. اما این دولت اگر چه خوش درخشید ولی دولتی مستعجل بود و بعد ایشان راهی امریکا شدند انشالله هرجا که هستند موفق باشند.

کتابهایی که  می تواند تو را به موفقیت و ثروت می رساند.