کتاب صوتی سوپ جوجه برای روح نوشته‌ی جک کنفیلد و مارک ویکتور هانسن، دربردارنده‌ی چندین داستان تاثیرگذار و تامل‌برانگیز است که دروازههای قلب شما را به سمت خوبیها می‌گشاید و روح شما را تقویت می‌کند. این اثر یکی از پرفروش‌ترین کتاب‌های نیویورک تایمز به شمار می‌آید و در فهرست کتاب‌هایی قرار گرفته که زندگی شما را دگرگون می‌کند.

تمام انسان‌ها در طول زندگی خود در پی شنیدن و یا خواندن داستان‌های الهام‌بخش هستند تا کمی زندگی را برای خود آسان نمایند. داستان‌هایی حقیقی که اتفاق افتاده‌اند، برای ما همانند معجزه هستند، آن‌ها را از اعماق وجودمان باور می‌کنیم، روزهای خود را با یادشان آغاز می‌کنیم و شب‌ها نیز با یادشان می‌خوابیم.

کتاب صوتی سوپ جوجه برای روح (Chicken soup for the soul) دربردارنده‌ی چندین داستان کوتاه و جذاب درباره‌ی تلطیف قلب‌ها و نشاط روح است که می‌توانید هر روز یک یا چندین داستان از آن را بشنوید. این کتاب صوتی به موضوعاتی همانند عشق، ایجاد دوستی‌های دائمی، رها نکردن شغل فعلی، مادر شدن، زندگی بخشیدن به فرزند و ... پرداخته است.

زمانی که این داستانها را می‌شنوید، با دل و جانتان به واژهها و کلمات گوش دهید. از شنیدن هر داستان لذت ببرید و اجازه دهید بر جانتان بنشینند. سپس از خود بپرسید این داستان چهچیزی را در من برانگیخت؟ چه توصیهای برای بهینه کردن زندگیام داشت؟

برخی داستانها شاید تکاندهنده و هیجان‌انگیز باشند و شاید برخی دیگر اثرگذاری بیشتری نسبت به دیگر داستانها داشته باشند. سعی کنید با همه‌ی آن‌ها ارتباط برقرار کنید. در برخی از آن‌ها معنای عمیقتری پیدا می‌کنید، برخی دیگر شما را به گریه می‌اندازند یا شما را می‌خندانند. برخی از داستانها موجب دلگرمی‌ روحی‌تان میشوند و برخی شاید همان چیزی باشند که سال‌ها به دنبالش بودهاید. این کتاب ثمره‌ی هزاران ساعت سعی و تلاش جک کنفیلد و مارک ویکتور هانسن برای انتخاب «بهترین بهترینها» و نتیجه‌ی چهل سال تجربهی آن‌هاست.

با جک کنفیلد بیشتر آشنا شویم:

جک کنفیلد (Jack Canfield) نویسنده، سخنران انگیزشی، مربی شرکت، رهبر سمینار و کارآفرین در سال 1944 و در آمریکا چشم به جهان گشود. او دوران نوجوانی خود را در ویلینگ در غرب ویرجینیا گذراند و در سال 1962 از مؤسسه نظامی لنسلی فارغ‌التحصیل شد. او سپس از دانشگاه هاروارد در رشته تاریخ چین در سال 1966 مدرک کارشناسی خود را دریافت کرد و در سال 1973 نیز از دانشگاه ماساچوست امهرست مدرک کارشناسی ارشد خود را اخذ نمود. او در سال 1981 موفق به اخذ مدرک دکترای افتخاری از دانشگاه سانتامونیکا شد. کنفیلد یکی از نویسندگان کتاب سوپ مرغ برای روح به حساب می‌آید که در سراسر جهان 500 میلیون نسخه به فروش رسید و به بیش از 40 زبان ترجمه شد.

دانلود آنلاین کتاب سوپ جوجه برای روح

مارک ویکتور هانسن را بیشتر بشناسیم:

مارک ویکتور هانسن (Mark Victor Hansen)، یکی از محبوب‌ترین و مشهورترین سخنرانان، مشاوران و نویسندگان در حوزه‌ی موفقیت و بازاریابی است که در سال 1948 در آمریکا چشم به جهان گشود. کتاب سوپ جوجه برای روح یکی از پرفروش‌ترین آثار اوست که به گفته‏‌ی مجله USA Today، این مجموعه جزء 150 کتاب درخشان جهان در سال‌های کنونی بوده است.

در قسمتی از کتاب سوپ جوجه برای روح می‌ خوانیم:

وقتی که برای اولین بار داستان پیش رو خواندیم، شروع به درس دادن یک دوره‌ی آموزشی با نام بازاریاب یک میلیون دلاری کرده بودیم. این دوره‌ی آموزشی طراحی شد تا به مردم بیاموزد درآمد خود را به یک میلیون دلار در سال و یا بیشتر افزایش دهند، خیلی زود دریافتیم که مردم به جای برگزیدن روش‌های هوشمندانه، روش‌های سخت را برای رسیدن به اهداف خود انتخاب می‌کنند. سخت‌ کوشیدن همیشه جواب نمی‌دهد، بعضی اوقات ما نیاز داریم که کار کاملا متفاوتی انجام دهیم تا به موفقیت بیشتر دست یابیم، ما نیاز داریم از اصالت‌مان، الگوهای روزمره و حیطه‌های خود خارج شویم.

دانلود رمان زنده بگور اثر صادق هدایت