ترس و نا امیدی بزرگترین مانع پیشرفت هست



متاسفانه غالبا یک عالمه پول میخواهیم اما حتی در ضمیر درونی خود از مسولیت لازم جهت بدست اوردن ان خودمونم شک دارییم



گاهی ترس از باخت گاهی بی حالی گاهی احتیاط بیش اندازه و اغلب اوقات تنبلی



جالبه اکثرا حاضر به کمترین سود میشن تا این امنیت رو ذهنشون بهشون القا کنه که اب باریکه بهتره  از ریسک قبول زندگی با ترسه



در صورت رسیدن به این نقطه ترس از  مستقل شدن مثل آدمی که در وجودتون  مثل دشمن رخنه کرده داىم نقشه میکشه اما در نهایت سختی کار و یا مساىل از قبیل  مسایل تنبلی و غیره که بالا گفتم  ان رو منصرف میکنه از نقشه های که به ذهنش میرسه



گاها هزینه ریسک اجرای کردن چنین ایده ای هزینه تفریح یک مسافرت اما بازم عدم تشکیل درست ایده بعلت نهادینه بودن ترس اجازه  از دست دادن ان مبلغ رو بهتون نمیده



و باز انتظار و دوباره تمرکز 

منتظر شانس و اتفاق منتظر یک ایده بی نظیر در صورتی که بهترین ایده دنیا هم به ذهنتون برسه مطمنن ذهتتون یارای انجام ان رو نخواهد داشت


از این ترس لعنتی باید رد شد و این  رمز موفقیته



یکبار رد شدن به معنی این نیست که هر بار بتونید ببرید از این آدم درون غیر شما



هر چقدر شما قویتر بشید وزن آن بعلت داراییتون نیز افزایش پیدا خواهد کرد



پس مجبورید هر روز قوی تر بشید



خیلی ها فکر میکنند باید حتما ایده نو داشته باشند اما گاهی و گاهی کمی خلاقییت در انجام کاری میشه کلید موفقیت



دوره زبان بازی  در معاملات گذشته 

مشتری بی نهایت انتخاب و بی نهایت کانال جهت بررسی راستی ازمایی داره



و در این مسىله تنها و تنها صداقت در کنار تفکر سالم و خدمات بهتر هست که از شما یک کاسب موفق خواهد ساخت



حتی اگه شغلتون معلمی هست استاد دانشگاه هستید یا راننده ماشین  یاد بگیرید قبل از آن کاسب باشید



مسىله مهم دیگه پول دراوردن نیست بلکه نحوه جمع و پس انداز و سرمایه گذاری ان ثروته که بدست میارید



ترستون رو بکشید  برید دنبال یک کار مطمئن از شما حرکت از خدا برکت رو احساس خواهید کرد



پنیر مجانی تو تله موشه و بزرگترین پنیر مجانی نشستن به امید رسیدن به ایده و یا سرمایه گذاری رویایی هست



پول سخت در میاد این یک واقعیته اما خوردن نانم سخته ولی چون عادت شده آسون بنظر میاد



چند سال قبل شخصا به یک ترس غلبه کردم و ان ساخت ساختمان در تراز سوپر لوکس در یک شهر اقماری ضعیف نشین بود ، امروز در حال پایان ان شک و تردید  برا دیگرانه وان نگاههای  دوست و اشنا که تصور میکردن دچار حماقت  شدم ،گذشتن از ان ترس با مطالعه بود با احتمالات بود و ریسک  اما الان خوشحالم که ان زمان به ان ترس غالب شدم   ،اینکه زمینهای کناری ملکی که ساختم رو افرادی دقیقا بنا به الگو  بهتر  شدن از من انتخاب کردن از معروفترین برندهای لوکس ساز


و این بزرگترین پاداش برای فرار از ان شک و ترسه که بخودت افتخار میکنی نفر اول بودی


یه دوستی یادم داد که تو هر کاری رفتی یا نفر اول ان صنف باش یا دوم اگه سوم شدی جمع کن برو


و این میتونه در محل منطقه شهر شهرستان و استان و کشور صادق باشه



همیشه فکر کنید که فروشتون چطور میتونه بهتر بشه این مسیر کمکتون میکنه تا رشد کنید


خیلی ها هستند که صرفا دنبال پول بی زحمت و تلاش هستند و داىم تو ذهنشون کسی نهیب میزنه  که هوش خارق العاده انها باعث رشدشون  خواهد شد و نیازی به تلاش و اب اتش زدن نیست اما این بدیهی ترین حس هر انسانی هست که فکر میکنه متفاوته اما ان صدای توی ذهن دشمن شماره یک شماست


گذشتن از این ترس به معنی بی مهابا حرکت کردن نیست


برای غلبه  به اون باید ایمان داشته باشی بخودت و توانایهات و این ایمان رو صرفا  دانش و مطالعه  و شناخت به شما  خواهد داد


باور کنید که همه انسانها به یک اندازه شانس دارنند انی که تلاش میکنه به انچه استحقاقشه میرسه بخشنده باشید  و صرفا به منافع خودتون فکر نکنید  هنجارها رو بشکنید  باید و نباید ها مرسوم گاهی بزرگترین وزنه  رو دوش شماست برا حرکت اصولی


ترس و شک کردن همیشه هست این ایمان قلبی و نترسیدن هست که باید باعث پیشی گرفتنتون بشه برا اول شدن باید هر روز ترس رو تو خودتون بکشید


در پروژه  که در شهر اقماری شروع  کردم نزدیکترین ادمها زندگیم  فکر میکردن دیوانه شدم  اینکه فضای سیز کنار پر وژه که برا شهرداری بود بدون ریالی کسر از جواز با هزینه شخصی ساختم  اینکه در حیاط همسایه روبرو بدون کلیشه پرو میشن وظیفه  خودشون  فضای سبز رو با هزینه خودم اجرا کردم    برا اینکه ایمان داشتم مزیت منطقه و سه سال اینده ان چی میشه


اینکه متفاوت بودن رو لحاظ کردم ،جذابیت رو با وسواس انتخاب کردم ،و امروز ان پروژه همونی که با کشتن ترسم تو ذهنم تجسم کردم ،اما همه اینها باعث نمیشه که نترسی باعث نمیشه که ایمان راسخ پیدا کنی و دوباره انجام بدی ،بنابراین بنا به اتمام تقریبی این کار حالا باز یک فکر جدید در حال سبک سنگین شدن تو ذهنمه که باید بتو نم از ترس ان رد بشم و برای ان باید مطالعه و شناختم رو متمرکز کنم بنویسم و طراحی کنم و با ز بتونم غلبه کنم به تردیدی  که دارم ،ریسک کردن صرفا بی مهابا به اب زدن نیست بلکه بررسی شرایط و تحلیل کردنه و قتی شرایط رو درست تحلیل کنی انی که برا دیگران ریسکه برا تو یه عبور از ترس مبتنی بر ایمان به توانایهات و سخت کوشیته