کتابهایی که  می تواند تو را به موفقیت و ثروت می رساند.

 

اولین قدم برای کسب درآمد بیشتر این است که تصمیم بگیرید میخواهید چه درآمدی داشته باشید باید خود را در شرایطی ببینیدکه انگار درآمدی را که میخواهید تحصیل میکنید.در مرحله دوم باید از خود بپرسید کدام محصول، خدمت، یا ارزش اضافه را میتوانم تولید کنم تا این پول را به دست آورم؟ دنیا، کارفرما، جامعه، همکاران تجاری، هم شاگرد یها و یا مشتر یهای شما به چه چیزهایی احتیاج دارند که شما میتوانید آ نها را تأمین کنید.و سرانجام در مرحله سوم باید این محصولات و این خدمات را تولید کنید.

 

نقشه شماره یک برای کسب درآمد بیشتر: کارفرما شوید.

 

امروزه بسیاری از شرکت های مهم دنیا به این نتیجه رسیده اند که اگر کارکنان خود را در کسب درآمد سهیم کنند به موفقیت بیشتری می رسند. اگر بتوانید رئیستان را متقاعد سازید که به شما با توجه به درآمدی که برای شرکت تولید می کنید حقوق بدهد، در شرایط بسیار بهتری قرار می گیرید.

 

نقشه شماره دو برای کسب درآمد بیشتر: نیازی را پیدا کنید و آن را برآورده سازید.

 

بسیاری از موفق ترین اشخاص در تاریخ نیازی را در بازار یافته اند و را ه حلی برای آن پیدا کرده اند و با این حال اغلب ما هرگز نمیپرسیم که چه نیازی وجود دارد و یا چه کاری میتوان کرد اگر می خواهید بر درآمد خود بی افزایید، به نیازهایی که هنوز برآورده نشد ه اند توجه کنید و ببینید چگونه میتوانید آن ها را برآورده سازید.

 

نقشه شماره سه برای کسب درآمد بیشتر: بیرون از چارچوب فکر کنید.