کتابهایی که  می تواند تو را به موفقیت و ثروت می رساند.

چرا  ثروتمندان ثروتمندتر شوند، در حالی که فقرا فقیرتر می شوند، زیرا اعتقادات هر گروه در رابطه با پول فرق دارد.

برخی باورهای فقرا نسبت به پول:

1. پول شر است

مردم فقیر اعتقاد دارند که پول منجر به استرس، عوارض در زندگی و مشکلات بزرگتر می شود. مسیر موفقیت با ناسازگاری، شیوه های سایه دار و رفتار غیرقانونی است. به همین دلیل است که آنها از موفقیت می ترسند.

 

افراد ثروتمند پول را به عنوان راهی برای از بین بردن منفی بودن از زندگی خود می بینند. آنها پول می کنند تا بتوانند اصول خود را از بین ببرند. آنها پول می گیرند تا بتوانند جهان را برای همه بهتر سازند.

 

2. پول نمی تواند شادی را خریداری کند.

 

 

افرادی که کمتر موفق هستند فکر می کنند که شادی محصولی از یک قلب خوب و یک زندگی ساده است. آنها تصور می کنند که تلاش برای پول منجر به معضلات اخلاقی است که آنها را از لذت بردن از موفقیت مالی و شادمانی متوقف می کند.

 

مردم موفق به استفاده از پول برای بهبود شرایط زندگی کمک می کنند. آنها افتخار می کنند وقتی که می توانند انتخاب های هوشمندانه ای را انجام دهند که زندگی و زندگی آنها در اطرافشان را افزایش می دهد.

 

3. شانس، ارتباطات و استعداد طبیعی ایجاد ثروت است.

مردم فقیر زندگی خود را تغییر نمی دهند زیرا ثروت محصول ارتباطات، شانس و توانایی های طبیعی است. آنها دلیل آن را بدون این عناصر موفق نمی شوند، بنابراین آنها از دست دادن امید و متوقف کردن تلاش می کنند.

 

افراد ثروتمند انتظار دارند که به سختی کار کنند و امیدوار باشند تا بتوانند بدانند که بسیاری از ایده هایشان شکست خواهد خورد. برای موفقیت پایدار بدون در نظر گرفتن وضعیت اجتماعی، ارتباطات خانوادگی و استعدادها لازم است.

 

.

 

4. جاه طلبی بسیار خطرناک است.

 

 

جاه طلبی منجر به ناامیدی می شود و اهداف آسمان بالا غیر عملی است. مردم فقیر دلیل این که اهداف چالش برانگیز استرس استرس را هدایت می کنند و منجر به غفلت از عزیزان می شود. آنها جاه طلبی را با خودکفایی و خودخواهی مرتبط می کنند.

 

مردم موفق به استفاده از جاه طلبی به عنوان انگیزشی نیاز دارند که به جلو حرکت کنند. آنها اهداف خود را بالا می برند، مطمئن هستند که اعتقاد دارند که می توانند موفق شوند.

 

5. پول برای پول لازم است.

غنی ها ثروتمندتر می شوند، در حالی که فقرا فقیرتر می شوند. این یک الگوی تکراری در جهان امروز است. مطمئنا پول می تواند فرصت های باز را در اختیار شما قرار دهد، اما این بدان معنی نیست که کار سخت، سرسختی و رانندگی ضروری نیست.

 

مردم فقیر اعتماد به نفس، انگیزه و صبر ندارند تا به آرامی ثروت خود را بسازند - و متاسفانه اکثریت مایل به موفقیت فوری هستند.

 

بسیاری از افراد ثروتمند از هیچ چیز شروع به ساختن امپراتوری کردند. نه همه افراد موفق، شروع به پیشرفت کرده بودند. از آنها یاد بگیر

 

6. شما نمی توانید هم ثروت و هم زندگی شاد خانواده را با هم داشته باشید.

 

 

مردم فقیر می گویند این یکی یا دیگری است. چگونه می توان یک زندگی خانوادگی شاد با استرس و تلاش ثابت برای ایجاد موفقیت آمیز خود ساخت؟ این چیزی است که آنها تمایل به زمان خود را برای تجارت ندارند.

 

افراد ثروتمند برای ثروت تلاش می کنند تا بتوانند خانواده هایشان را خوشحال کنند. خانواده های آنها یک انگیزه بزرگ هستند.

 

7. موفقیت در ستاره نوشته شده است.

سرنوشت تصمیم خواهد گرفت که آیا شما ثروتمند یا فقیر هستید. برخی از فرهنگها میگویند شرایط فعلی در اثر اقدامات در زندگیهای پیشین است. دیگران معتقدند مسیر زندگی شما در سنگ قرار دارد، بنابراین شما نمیتوانید همه چیز را داشته باشید.

 

افراد موفق، سرنوشت خود را می نویسند. آنها گذشته را اجازه نمی دهند رویاهای خود را محدود کنند و محدودیت هایی را در مورد آنچه که می توانند به دست بیاورند محدود نکنند.

 

حقیقت این است، حتی اگر زندگی ما پیش از موعد و تصمیم گیری با سرنوشت است، هیچ نقشی در این نیست که بهترین تصویر را به شما بدهد.

 

8. شانس موفقیت در موفقیت مالی کم است.

 

 

مردم فقیر در مورد شانس موفقیت در زندگی تغییر شک و تردید دارند. آنها بر این باورند که آنها به اندازه کافی خوش شانس نیستند و یا به مهارت های خود اطمینان ندارند. آنها آن را بی خطر نگه می دارند و خود را به شرایط خود رها می کنند. این شانس موفقیت خود را کاهش می دهد.

 

افراد ثروتمند شانس دارند. آنها خطرات را محاسبه می کنند و فرصت ها را در هر فرصتی می گیرند. وقتی آنها شکست می خورند، از اشتباهاتشان یاد می گیرند و دوباره امتحان می کنند.

 

9. عادت های روزانه بر موفقیت تاثیر نمی گذارد.

افرادی که موفق نیستند ارتباط بین شیوه زندگی و موفقیت را نمی بینند. آنها موفقیت را به آنچه که در دفتر انجام می دهید، با مجموعه ای از مهارت ها برای مجموعه ای از زمان به دست می گیرند.

 

افراد موفق، ذهنیت خود، محیط اطراف و عادت های خود را برای ایجاد یک محیط تولیدی تغییر می دهند. آنها همیشه در جستجوی فرصت هستند.

 

10. شما نیازی به لذت بردن از کار خود ندارید.

 

 

برای افرادی که کمتر موفق هستند، عرق کردن و خرد کردن برای پول ضروری است و نباید آسان باشد.

 

افراد ثروتمند آرزوها و آرزوهای خود را دنبال می کنند، که باعث می شود سخت تر شدن کار سخت تر شود. آنها روش های جدید را امتحان می کنند و نمی ترسند ریسک کنند تا موفق شوند.

 

برای اقامت کمتری قضاوت نکنید، زیرا باورهای شما شما را از تبدیل شدن به یک فرد مستقل مالی محدود می کند. حجم داستان های موفقیت نشان می دهد که نگرش به موفقیت دست می یابد. شما نگرش خود را کنترل می کنید و موفقیت در دست شماست.