7 راه کسب درآمد خوب درخانه با سرمایه کم
چکیده

کتابهایی که  می تواند تو را به موفقیت و ثروت می رساند.


همان‌طور که میدانید دنیای کارآفرینی به‌طورکلی متحول شده و ایده های پولسازی وجود دارند حتی با سرمایه کم و کار در منزل افراد زیادی ثروت آفرین می‌شوند. در این مقاله 7 ایده پولساز کار در منزل با سرمایه کم برای شما آماده کردیم که به‌راحتی بتوانید از همین امروز وارد دنیای کارآفرینی شوید.
نداشتن سرمایه یکی از موانعی است که باعث می‌شود بسیاری از علاقه‌مندان به کارآفرینی، هیچ‌وقت به فکر راه‌اندازی یک کسب‌وکار نیافتند. اما این محدودیت به این معنی نیست که برای شروع کارآفرینی فقط سرمایه مهم است! اگر شما ترکیبی مناسب از مهارت، اخلاق و دانش بازاریابی داشته باشید، کارآفرینی با سرمایه کم نیز امکان‌پذیر است.

در کتاب استارتاپ 100 دلاری نوشته کریس گیل‌یبو (Chris Guillebeau)، برای موفق شدن در یک پروژه‌ی کارآفرینی، به‌خصوص پروژه‌ای که برای راه‌اندازی آن ذوق و شوق دارید، فکر کردن دقیق به آن دسته از مهارت‌هایتان که می‌تواند برای حل مشکلی از دیگران مفید باشند، به‌ویژه فکر کردن برای یافتن راهی جهت ترکیب آن مهارت‌ها، اهمیت زیادی دارد.

اگر به کارآفرینی و کار در منزل علاقه‌مندید و برای شروع کسب‌وکار شخصی خودتان اشتیاق دارید ولی احساس می‌کنید که سرمایه کافی ندارید، این 7 ایده پولساز را از دست ندهید

 

راه اندازی کانال تلگرام


1.    . راه اندازی کانال تلگرام


این ایده این روزها یکی از ایده های پرطرفدار برای مشاغل خانگی با سرمایه اندک است. در واقع هیچ هزینه خاصی ندارد. تنها سرمایه شما ذوق، خلاقیت و ابتکارتان است. ابتدا باید موضوعی که مورد علاقه تان است و فکر می کنید به آن اشراف نیز دارید را انتخاب کنید. شروع کنید به تولید محتواهای مرتبط با این موضوع با عکسها و متنهای جذاب.


خب تا اینجای کار که خبری از درآمد نبود. درآمدزایی در منزل از آنجایی محقق می شود که پس از مدتی تعداد فالوورهایتان که زیاد شد می توانید با پذیرش تبلیغات برای خود درآمدزایی کنید. هر چه تعداد فالوورهایتان بیشتر باشد، درآمدتان نیز بیشتر می شود.
بامزه و خنده دار معمولا چیزهایی هستند که مردم دوست دارندمحتوای سرگرم کننده راحت ترین گزینه هستند.

پس از اینکه محتوا تولید کردید، آنرا به صورت زمانبندی برای اعضای کانال تون در کانال قرار میدید و پس از افزایش اعضای کانال، از کانال های دیگه پول میگیرید تا براشون توی کانال خودتون تبلیغ کنید. خب، بیایید محاسبه کنیم درآمد احتمالی شما چقدر میتونه باشه؟

شما اگر روزی 3 تبلیغ به مبلغ هر تبلیغ 35 هزار تومان در کانال تون قرار بدید، ماهیانه بیش از 3 میلیون تومان درآمد خواهید داشت… برای یک شغل پاره (و … خیلی پاره) وقت خوب نیست؟ عالیه !

 

ساخت دستبند


2.    محصولات دست‌ساز‌ تولید کنید.    


اگر در ساختن عروسک، مجسمه، لوازم تزیینی و دکوری، اپلیکیشن و هر چیز دیگری مهارت دارید گزینه‌ی مناسب برای شما استفاده از این مهارتتان برای کارآفرینی با سرمایه کم است. بله، ساختن هر چیزی هزینه‌های اولیه‌ای در بر خواهد داشت، اما معمولاً این هزینه‌ها را می‌توان با سرمایه کم نیز تقبل کرد و آن‌قدر هنگفت نیست که نیاز به سرمایه‌ی خیلی زیادی داشته باشد.
از طرفی، می‌توانید این‌گونه محصولات یا خدمات را به‌عنوان کار در منزل انجام دهید و نیازی به اجاره‌ی دفتر کار ندارید، هزینه‌ی فرآیند تولید خیلی زیاد نخواهد شد و درواقع بخش زیادی از درآمد شما از فروش محصولاتتان سود خالص خواهد بود. تصمیم اینکه چه چیزی بسازید بر عهده‌ی خودتان است، اما برای فروش محصولات راه‌های زیادی در اختیارتان هست.

اگر مایل به فروش فیزیکی محصولات باشید می‌توانید به سراغ مغازه‌ها و فروشگاه‌های محله یا شهر خود بروید و محصولاتتان را مستقیماً به آن‌ها بفروشید یا قفسه‌ای از آن فروشگاه را اجاره کنید و محصولات خود را در آن قرار دهید و یا محصولات خود را در فروشگاه‌ها عرضه کنید و درصد مشخصی از فروش محصولات را به صاحب فروشگاه بدهید.
به لطف اینترنت این روزها فروش محصولات راحت‌تر از قبل شده و می‌توانید محصولات ساخته دست خودتان را به‌صورت آنلاین نیز برای نمایش به مشتریانتان قرار دهید.


مکان‌های زیادی برای فروش آنلاین کالای دست‌ساز شما وجود دارد:
بسیاری از کارآفرینان در منزل محصولات خود را در سایت‌های مختلفی برای فروش می‌گذارند تا به بهترین شکل در معرض دید قرار بگیرند. مهم این است که حواستان به‌روز بودن تعداد باقی‌مانده محصولاتتان در سایت‌های مختلف باشید تا فروش بهتر و بیشتری داشته باشید.

 

تایپ کردن

3.    تایپ فری لَنسینگ :


1 فری لنسینگ چیست؟ تعریف عام آن میشود سایت هایی که کارمند و کارفرما را به هم  لینک میکند؛البته به صورت آنلاین. مانند نسخه ایرانی اش وبسایت پونیشا

اگر به نوشتن علاقه دارید یا احساس میکنید میتونید از عهده کار های نوشتنی و تایپ کردن (یکی از ساده ترین کارها) برآیید، یا میتونید ترجمه کنید بهتر است یک حساب کاربری برای خودتون در این سایت ها درست کنید و منتظر مشتری تان باشید.
البته این تمام ماجرا نیست !

شما حتی میتونید پا فراتر بزارید و سایت خودتون رو بزنید و برای خودتون بنویسید و کسب درآمد کنید از طریق تبلیغاتی که به شما میشه… یک وبلاگ شخصی داشته باشید و یا در زمینه ای خاص شروع به نوشتن کنید… به همین سادگی !

 

خیاطی کنید

4.    خیاطی کنید :


10 همه ی مردم لباس میپوشند و به تعداد افراد کره زمین سلیقه وجود دارد.
شما میتوانید از تو خونه لباس هایی طراحی کنید، بدوزید و بفروشید ! یا حتی کیف، چمدان و … روش کار بدین صورت است ابتدا مشتری جذب کنید، سپس لباسی را که سفارش داده است بدوزید و به او تحویل دهید.

 

آشپزی کنید

5.    آشپزی کنید


آشپزی هم یکی از راه های کسب درامد برای خانم ها خانه دار است

یک خانم آشپز خوب براحتی می تواند مشتریان فراوان برای مهمانی ها پیدا کند. همچنین می توانید با پختن شیرینی های خانگی که به مراتب جالب تر و خوشمزه تر از نمونه های موجود در بازار هستند، کسب درآمد کنید. در کنار آن آماده کردن ترشی، شور، مربا، رب خانگی و محصولاتی از این قبیل را از یاد نبرید.



6.    فروشگاه‌های ارزان‌قیمت و حراج‌های گاراژی


اگر از آن دسته‌ از افراد تیزبین باشید و احیاناً اهل خریدوفروش اجناس دست‌دوم باشید می‌دانید که این‌جور اجناس را کجا می‌توانید پیدا کنید. می‌توانید در فروشگاه‌های دست‌دوم‌فروشی، عتیقه‌فروشی‌ها، سمساری‌ها، بازارهای دست‌دوم‌فروشی و حراج‌های خانگی محصولات جالبی و بدرد بخوری را پیدا کنید و آن‌ها را باقیمت بیشتری ازآنچه خریده‌اید در فروشگاه اینترنتی خود به‌صورت آنلاین بفروشید. صوفیا آموروسو یک مثال 

موفق در این کار مؤسس است. آموروسو شروع به خرید و باز فروش لباس‌های قدیمی و در وب‌سایت eBay کرد، و شرکتش تا حدی رشد کرد که بیست‌وچهار میلیون دلار در سال 2011 درآمد داشت و بیش از 200 کارمند 
استخدام کرد. کتاب او “دختر رئیس”، نگاهی الهام‌بخش به شروع کار او دارد.


7.    بازاریابی تلفنی کنید، از خونه خودتون :


اکثر شرکت های بزرگ یا تازه تاسیس در روزنامه های نیازمندی ها بدنبال بازاریاب های تلفنی هستند. بازاریاب های تلفنی، همان افرادی هستند که باید به لیستی از مشتری های احتمالی زنگ بزنند و محصول شرکت را جهت خرید به آنها پیشنهاد دهند.
بعضی از شرکت ها میخواهند شما از خود شرکت این کار را انجام دهید اما اگر بتوانید متقاعدشان کنید که این کار را به خانه ببرید ! عالی میشود…
تو خونه خودتون میشینید و فقط زنگ میزنید و تلفنی محصولات شرکت را میفروشید و از محصولاتی که اصلا خودتون تولید نکردید، فقط فروختید، سود می برید !
این کار حتی میتواند شغل دوم شما هم باشد !
یعنی زمانی که از سرکار به منزل می آیید میتوانید به مدت 2 ساعت هم از طریق فروش تلفنی کسب درآمد کنید.