در مورد پیشنهاد سهام . خیلی ها فقط به دنبال این هستند که بهترین سهام را خریداری کنند و سرمایه شان را در کمترین زمان ممکن چندین برابر شود. چنین افرادی به احتمال قوی درصد زیادی از سرمایه شان را از دست می دهند چون معمولا گیر کلاهبردارها و شیپور چیها یی می افتند که در چت روم ها مشغولند .

بهترین سهام کدام است واقعا آیا جوابی دارد ؟ سهام بیش از 450 شرکت در بورس و فرابورس ***مله می شود . ایا کسی واقعا همه این شرکتها را از همه لحاظ تحلیل و بررسی کرده که بتواند بهترین سهام را به شما معرفی کند ؟

مورد بعد در مورد پیشنهاد سهام این است که مشخش نیست شما قصد دارید چقدر سرمایه برای خرید اختصاص دهید ؟ دید شما از خرید ازن سهام . بلند مدت است یا نوسانگیری ؟ ریسک پذیری شما چقدر است و چقدر تحمل زیان را دارید ؟ .

از همه اینها گذشته تکلیف تغییر مداوم بازار چه می شود ؟ بازار هر لحظه به سمت و سویی حرکت میکند و اگر بازار به سمتی برود که سهامی که چند دقیقه پیش مناسب خرید بود ، همین الان هشدار فروش را صادر کند . تکلیف چیست ؟

فقط دنبال یادگیری باشید و هیچ وقت برای خرید سهم عجله نکنید. برای یاد گیری می توانید از این منابع استفاده کنید . تحلیل تکنیکال در بازار سرمایه ...جان مورفی تحلیل تکنیکی نوین .....محمد مساح تحلیل بنیادی ، تکنیکال یا ذهنی ....مارک داگلاس زندگی از راه داد و ستد در بازارهای مالی....الکساندر الدر الگوهای شمعی ژاپنی .....استیو نیسون چگونه سهام سود آور را انتخاب کنیم ؟....مورینگ استار

نکته مهم : فراموش نکنید که در حین یادگیری معا***ت کوچکی انجام دهید . چون صرفا خواندن کتاب و دیدن فیلم اموزشی هیچ کمکی به شما نمی کند و باید وارد معا***ت شوید تا تجربه لازم را بدست آورید.

از آن سایت مجازی بهره لازم را ببرید و آهسته آهسته پیش روید.