دانلود رایگان کتابهای موفقیت و ثروت

آیا این سوال هم برای شما پیش آمده است؟

آیا شما هم مثل خیلی از افراد کتابهای موفقیتی بسیاری را مطالعه نموده اید ولی موفق نشده اید؟

به شما پیشنهاد می کنیم این مطلب را تا آخر مطالعه نمایید

 

باورهایی که باعث می شوند ما به اهدفمان نرسیم

تعدادی از موانع ما، ذهنی هستند که اجازه نمی دهد در کسب و کار یا زندگی شخصی رشد کنیم، دقیقا باورها برایمان محدودیت می سازند و ما به اصطلاح دنیا را از عینک خودمان می بینیم. مردم اصولا چیزی را باور می کنند که با ذهن و تفکراتشان در تضاد نباشد.

باورها یا اعتقادات دید و نگرشی را در ما ایجاد می کنند و همین باعث می شود دنیا را از یک لوله باریکی ببینیم، فرصت ها، افراد بهتر، درآمدهای بیشتر، موفقیت های بزرگتر رازش در شکستن باورهای محدود کننده خودمان است.

اگر می گوییم کار نیست، پول نیست، در دنیای مجازی نمی توان درآمد داشت، در این خانواده نمی توانم رشد کنم، در این کشور... تمام این موارد فقط در ذهن ماست که از باورهای غلط ما نشات گرفته است.

اگر کمی دقیق تر بشویم می بینیم افرادی هستند که در همین شرایط یا حتی شرایط بدتر موثرتر هستند و از لحاظ شغلی، کیفیت زندگی، تحصیلی هم از ما رشد بیشتری دارند. پس چرا ما نمی توانیم؟😕

نکته دقیقا در ذهنیت و باورهای ما است که از خانواده، فامیل، محیط، مدرسه، دانشگاه چهارچوب هایی در ذهن ما درست شده است که ما را دچار محدودیت کرده است.

تصوری که شما از خود دارید باعث به وجود آمدن باورهای شما شده است و بسیاری از این تصورات را خود ما و دیگران در ذهن ما قرار داده اند.

 

 

برخی از باورهایی که در این دوره آنها را اصلاح خواهیم کرد به شرح زیر می باشند:

من حمایت نمی شوم

من تنها هستم

مردم نمی توانند من را درک کنند

من چیز ارزشمندی ندارم

من نمی توان چیزی را کنترل کنم

من شکست خواهم خورد

من یک اسباب بازی هستم

من گناهکار هستم

 

check_mark-2 اگر باور بی ارزشی داشته باشیم قطعا کارهای ارزشمند انجام نخواهیم داد.

check_mark-2 اگر باور محدودیت در این کشور نمی شود کار کرد قطعا هیچ کاری نخواهید کرد.

check_mark-2 اگر باور لیاقت نداشته باشید قطعا خود را لایق درآمدهای بهتر و سطح زندگی بهتر نخواهید دانست.

check_mark-2 اگر باور بازدارنده داشته باشید قطعا از اقدام کردن می ترسید و هیچ کار خاصی در زندگی انجام نخواهید داد.

check_mark-2 اگر باور به این دارید که عوامل بیرونی هستند که زندگی شما را در اختیار گرفته اند قطعا احساس خوب یا رشد چشم گیری ندارید.

 

چرا تمرکز روی باورهای غلط داریم؟

اجازه بدهید با یک سوال پاسخ شما را بدهم.

اگر اتاق شما پر از کاغذهای باطله باشد و شما بخواهید انجا را تمیز کنید، چه کاری انجام می دهید؟

آیا به دنبال جاهای تمیز اتاق می گردید یا با دور ریختن کاغذهای باطله اتاق را تمیز و مرتب خواهید کرد؟

قطعا پاسخ خواهید داد که با برداشتن کاغذهای باطله و ریختن انها در سطل زباله به تمیزی اتاق می پردازید.

ذهن شما هم مقداری باور غلط دارد که با شناختن و حذف انها تمیز و مرتب خواهد شد و اماده تغییرات اساسی در اینده خواهد بود.

 

🔹 با سرفصل های باورهای قدرتمند آشنا شوید:

باور چیست؟

از کجا آمده اند؟

باورهای درست و غلط را جدا کنید

باورهای غلط را حذف یا متعادل کنید

باورهای درست و قدرتمند را بکارید و رشد دهید.

 

 

از آنجاکه افراد اهمال کار برای تغییر نکردن بهانه‌هایی می‌خواهند، من می‌خواهم به دوستان اهمال کار کمک کنم تا زحمت کمتری بکشند و لیست بهانه‌های متداول را در ادامه برایشان آماده کرده‌ام:

❌ الان وقت ندارم!

❌باشه بعد از تعطیلات عید!

❌ برنامه ریزی کردن که کاری نداره

❌چی میخواد بگه تو این دوره؟!

❌یکم تمرین کنم میتونم طبق برنامه ریزی خودم پیش برم

❌ باشه یکم سرم که خلوت شد...

❌ زندگی به این خوبی! چشه مگه؟

❌ موفق شدن دردسرهای خودش را داره... من به همین زندگی راضی‌ام...

❌ الان کارهای مهم‌تری دارم...

❌ من درست بشو نیستم و اعتماد به نفس ندارم...

❌ خیلی گرونه، ارزشش رو نداره!

❌ بعید می دونم اثری داشته باشه....

❌ دیگه از من که گذشته...

❌ این چیزا با آموزش درست نمی شه! ذاتیه!

❌ با آموزش که آدم تغییر نمی‌کنه! باید خودم تصمیم بگیرم تغییر کنم...

❌من که نمی‌خوام آپولو هوا کنم، همین زندگی عادی که دارم خوبه...

❌ و...