دانلود کتاب رمان کیمیاگر

در خصوص این که چگونه میلیاردر شدم می خواهم بگویم که ،در طول این سالها ،خیلی از افراد از من راه پول درآوردن را پرسیدند و همچنان از من می پرسند که خودت از چه راه هایی به درآمد بالایی رسیدی ؟ و ما می توانیم از چه راه هایی به درآمدهای خوبی برسیم؟ در این مقاله ،پاسخ تمام سوالاتتان را خواهید گرفت.

رسیدن به درآمد بالا موضوعی است که خیلی از افراد است. به همین خاطر کارهای متفاوتی انجام می دهند تا این اتفاق بیفتد. به‌طور مثال بعضی از افراد به دنبال راه اندازی کسب و کار جدیدی هستند  . با این وجود خیلی از ما دوست داریم که بدانیم چگونه کارخانه‌ دار شویم و در نهایت این موضوع برای ما اهمیت پیدا می کند  که چگونه به درآمد بالا برسیم و در نهایت به این موضوع برسیم که چگونه درآمد میلیاردی داشته باشیم .

به همین خاط می خواهم دراین مقاله به شما بگویم چگونه در مدت 3 سال میلیاردر شدم. تا شما نیز بتوانید از کارهایی که انجام داده ایم ایده بگیرید و شما نیز مانند من به درآمد بالا دست پیدا کنید. به همین دلیل شما بعد از خواندن این مقاله متوجه خواهید شد که چگونه به درآمد بالا برسید.

خیلی از از ما به این موضوع فکر می کنیم که چگونه می توانیم کارخانه‌دار شویم و کسب و کار بزرگی برای خود داشته باشیم و یاد بگیریم چگونه درآمد میلیاردی داشته باشیم و در نهایت به آزادی مالی دست پیدا کرده ، زندگی رضایت بخشی را تجربه کنیم  و خوب زندگی کنیم و زمین را جای بهتری برای زندگی دیگران کنیم.

پس با من همراه باشید تا به شما بگویم چگونه میلیاردر شدم.

 

 

پیشنهاد ما به شما :مطالعه کتابها و دوره های آموزشی مربوط به ثروت و موفقیت

 

میخواهم در مورد یک موضوع بسیار مهم برایتان صحبت کنم, امروز می خواهم درباره ی یک فرصت عالی با همدیگر صحبت کنیم، که با اون به کسب درآمد میلیاردی برسید. همه این سوال ها را  از من میپرسند که من چگونه در عرض سه سال میلیاردر شدم . همه ما لیاقت این را داریم که برای میلیاردر شدن تلاش کنیم و به آرزوهای خود دست پیدا کنیم.

با توجه به اینکه دوره هوش مالی آماده شده است.می خواهم این موضوع را مطرح کنم تا ببینم آیا خودم در جایگاهی هستم که بتونم به طور صحیح به مردم آموزش بدم یا خیر. چون همانطور که میدانید افراد زمانی میتوانند آموزش صحیح بدهند که خودشان راهی را رفته باشند و به موفقیت هایی دست پیدا کرده باشند.

 

ولی من چگونه در عرض سه سال میلیاردر شدم

 

چگونه میلیاردر شدم

 

من درسته که الان میلیاردر شدم اما در گذشته شرایط متفاوتی داشتم. سن 15 سالگی تصمیم گرفتم بیام تهران به همراه خواهر و برادرم 2  سال اول زندگی خوب بود خانه بود ولی سه سال بعدش تا سن 20 سالگی من در یک اتاق 5 متری پشت آسانسور زندگی می کردم. که حتی گاز هم نداشت و من زمستان ها از سرما و تابستون ها از گرما اذیت میشدم.هرکاری می کردم تا موفق بشوم تو شرکت های مختلف کار کردم.

نمایشگاه کتاب، شرکت آسانسوری ، گمرک و…

خیلی تلاش می کردم تا بتوانم به موفقیت برسم و تو اون 20 سالگی جز فقیرترین 20 ساله های دنیا بودم. شکست احساسی بسیار بدی داشتم و از نظر مالی خیلی ضعیف بودم. یک روز با دوستام رفته بودم بیرون و بخاطر نداشتن 5 هزار تومان پول خیلی تحقیر شدم. اونجا بود که تصمیم گرفتم زندگیم را متحول کنم، دوباره بلند شوم و زندگی خودم را رقم بزنم

و به رویاهایی که میخواهم برسم.

 

پیشنهاد ما به شما : مطالعه کتابها و دوره های مربوط به موفقت و کسب ثروت

لحظه تغییر جهت زندگی من که میلیاردر شدم

در خصوص این که من چه جوری میلیاردر شدم باید بگم که ،در سن 20 سالگی تصمیم گرفتم زندگیم را برای همیشه تغییر بدهم و دنبال یک نشانه بودم تا شروع کنم. خدا آن نشانه را به من نشان داد و یکی از دوستانم به من گفت که بیا پیک کتاب رو راه بنداز و این کار جدید را شروع کن. زمانی که این کار را شروع کردم خیلی انرژی و انگیزه داشتم. یک روز یکی از دوستانم به نام بهزاد مقدم اومد پیشم و گفت:

مگه تو کار کتاب نکردی؟

گفت میتوانی با تبلیغات مشتری پیدا کنی و کسب و کارت را رونق بدی. و من موسسه پیک کتاب تهران را فقط با 2 تا خط تلفن استارت زدم. من می گفتم تلاش می کنم و می خواهم به اونجایی که می خواهم برسم. خیلی ها من را مسخره می کردند و به خاطر رویاهایی که داشتم تحقیرم می کردند. همیشه می گفتند باشه تو می تونی و لبخند می زدن.

 در واقع اون ها داشتند من را مسخره می کردند اما من از آنها انگیزه می گرفتم ،چون مطمئن بودم که روزی به موفقیت خواهم رسید و به همه این کسانی که الان من را مسخره می کنند ،ثابت خواهم کرد که من می توانم.

پشت اون لبخندشان من می فهمیدم که منظورشان این هست  که من نمیتوانم. من انرژی بیشتری پیدا می کردم تا بتوانم به اونجایی که لایقش هستم، برسم. در عرض سه سال خیلی از کارها را انجام دادم و توانستم به همه خواسته هایم و رویاهایم برسم. برای خودم درآمد غیر فعال ایجاد کردم به نحوی که دیگر لازم نبود کار کنم و ثروت خودش می آمد.

چگونه به درآمد بالا برسیم؟

 

چگونه به درآمد بالا برسیم

 

شاید این سؤال یکی از پر تکرارترین سؤالاتی بود که من همیشه از خودم می‌پرسیدم و یادم هست  که همیشه دنبال جواب اون بودم حتی وقتی ‌که  ایده پیک کتاب را عملی کردم باز هم سؤالاتی از قبیل چگونه میلیادر بشوم را از خودم می‌پرسیدم.

 شما هم اگر  ایده‌ای برای راه‌انداختن کاری دارید و یا اینکه به دنبال ایده هستید این سؤال را  هر روز از خودتان بپرسید  چون سیستم RAS مغز شما را فعال می‌کند و باعث می شود که شما ناخودآگاه نسبت به ایده‌های پولساز و راه‌های پولسازی بیشتر توجه کنید و درنهایت یکی از اونها رو پیدا کنید و ایده خود را عملی  کنید.

درحال حاضر سه تا بیزینس دارم که دارم ازش کسب درآمد می کنم . یک کارخانه در قم دارم (خیابان توانیر) که برادر و پدرم در آنجا مشغول به فعالیت هستند، دوتا شرکت موفق دارم که درآمد اونها روزانه 30 میلیون تومان شده. ولی این که پولدار    شدم سطح خواسته های من نیست. به این دلیل می باشد که خودم را لایق میدانم که بخواهم به دیگران آموزش بدهم.

تا آنها هم بتوانند سطح زندگی خودشان را تغییر بدهند و برای خودشان پول خلق کنند. من یادگرفتم که باید یاد بگیرم و به دیگران آموزش بدهم و این رسالت وجودی من است.

من بعد از اینکه میلیاردر شدم و توانستم برای اولین بار مفهوم درآمد بالا رو درک کنم باز هم این سوال رو می‌پرسیدم اما به شکلی متفاوت، این بار می پرسیدم وقتی که من به درآمد بالا رسیدم سؤالم از چگونه میلیاردر شدم به چگونه درامد میلیاردی داشته باشیم تغییر کرد.

یکی از آفاتی که انسان‌های موفق پس از مدتی با آن روبه رو می شوند، راضی شدن به شرایط فعلی است که در ادامه باعث می شود که اونها متوقف بشوند و دیگه پیشرفتی پیدا نکنند.

شاید این سؤال بود که باعث شد من به همان درآمد پیک کتاب راضی نباشم و من را از این آفت نجات داد. بچه‌ها یادتان باشد همیشه ذهن شما به دنبال جواب‌های سوالات شما می‌گرد.

حتی اگر خودتون خبر نداشته باشید اما ذهن ناخودآگاه شما وظیفه این جست‌وجو را به عهده می‌گیرد و در نهایت شما را به جواب می رسوند. بعدش دیگر به همت و غیرت وتلاش شما برمی‌گردد که چقدر بخواهید تلاش کنید و به جوابی که پیدا کردید عمل کنید.

 

بیشتر بدانید: مطالعه کتابها و دوره های آموزشی کسب درآمد و ثروت

 

استارت هوش مالی برای  پاسخ  به سوال چگونه درآمد میلیاردی داشته باشم 

همانطور که می دانید دو سال و شیش ماه تمام, کل زندگیم را وقف موضوعی کردم به نام هوش مالی

اما قبل از این که در مورد هوش مالی برایتان حرف بزنم می خواهم در مورد خودم باهاتون صحبت کنم. اصلا چرا من به خودم اجازه ی این را میدهم که در مورد مسائل مالی صحبت کنم؟ به عنوان یک آموزگار و معلم چرا من به خودم این اجازه را میدهم؟

من قبلا هم در مورد گذشته ی خودم صحبت کردم. وقتی از گذشته ی خودم حرف میزنم به همه ی سختی هایی که کشیدم افتخار می کنم. و افتخار می کنم به این جایگاهی که رسیدم.

یک شبه  به ثروت رسیدن

یک شبه پولدار شدن

خیلی ها ما دوست داریم که یک شبه به پول زیادیبرسیم  و به همین دلیل مدام به خودمان می گوییم من می‌خواهم پولدار بشوم و یا اینکه همش سؤالاتی مثل من چگونه درآمد بالا داشته باشیم و یا چگونه به درآمد بالا برسیم را خودمان می پرسیم.

به همین دلیل مدام به دنبال ایده‌های پولساز می‌گردند و بالاخره یک کاری را شروع می کنند و انجام میدهند. تا اینجای قضیه که شما مدام از خودتان بپرسید که چیکار کنم پولدار بشوم و یا هر روز به خودتان تلقین کنید که من می خواهم پولدار بشوم و در نهایت برای خودتان اقدامی  در نظر بگیرید تا به وسیله آن به هدف خود برسید.

چگونه کارخانه دار شویم؟

وقتی که شما این کارها رو انجام میدید نشان دهنده این موضوع هست که شما باور دارید که به پول می‌خواهید برسید. قضیه اونجایی بد می شود که این افراد پس از مدتی که می‌بینند از این کارشان نتیجه نگرفتند پس از مدتی خیلی سریع کار خودشان را رها می‌کنند چون که فکر می‌کنند که این کار نمی‌تواند به اندازه کافی برایشان پول خلق کند و اون ها باید به دنبال ایده دیگه‌ای باشند.

به همین دلیل کارشان را رها می‌کنند و به دنبال کار دیگه‌ای می‌گردند و پس از مدتی اون کار رو هم رها می کنند و این چرخه به قدری تکرار میشود که در نهایت از انجام کار نا امید می شوند و پس از مدتی اون کار را رها می کنند.  و این چرخه بارها و بارها تکرار می شود و در نهایت به جایی می‌رسد که انرژیشون تموم می شود. زمانی که برای اهداف خودمان انتخاب می‌کنیم باید بسیار اصولی باشد و صبر داشته باشیم و سخت تلاش کنیم که تا آن زمانی که مد نظرمان هست اهدافمان رو تیک بزنیم.

بر عکس سؤال چگونه میلیاردر شدم ، گفتن عبارت اگر شرایط مالی خوب شود که ما رو خیلی عقب نگه ‌می‌دارد و نمی گذارد به این سوال پاسخ دهیم که چگونه کارخانه دار شویم  و درآمد میلیاردی داشته باشیم.

 

پیشنهاد مطالعه: مطالعه و خواندن کتابهای مربوط به موفقیت ، ثروت 

در واقع وقتی که یک یا چند ایده پولساز پیدا می کنید و در مورد آن هم تحقیق می‌کنید و در نهایت بهترین‌ آن ایده‌ها را انتخاب می کنید اما عبارتی مثل اگر شرایط مالی جور بشود این کار را عملی می‌کنم، همینجا بزرگ‌ترین ضربه‌ را به خودتان می‌زنید. بچه‌ها هیچ وقت قرار نیست شرایط جور بشود  بلکه قراره که شما خودتان شرایط را جور کنید. این یکی از موضواعتی هست که باعث شد میلیاردر شدم.

این که الان میلیاردر شدم رو نبینید ! وقتی که من پیک کتاب را شروع کردم هیچ چیز جور نبود و من فقط با دوتا خط تلفن کارم رو شروع کردم. ازتون خواهش می‌کنم که دنبال جور شدن شرایط نباشید بلکه همه تلاشتان را بکنید که خودتون شرایط رو جور کنید.

هوش مالی: فرصتی منحصر به فرد

هوش مالی در حال حاضر یک فرصت در کشور می باشد که باعث شد خود من هم به کمک اون میلیاردر شدم.

در حال حاضر همه در مورد ذهن و ذهنیت صحبت می کنند اما هوش مالی از راهکارهای عملی می گوید. خیلی ها را میشناسم که کار ندارند و بلد نیستند یک کار ساده را راه بندازند و توسط همسرشان تحقیر میشوند. من خیلی ها را میبینم که کارمند هستند و به خاطر حقوق ناچیزشون توسط مدیرشان تحقیر میشوند و حتی نمیتوانند یک خواسته ی فرزندشان را برآورده کنند.

ازت می خواهم همین الان یک تصمیم جدی بگیری و از پایین همین کلیپ با لینک به وبسایت بروید و سوالاتان را بپرسید. هرآنچه در ذهنت هست را بپرس

و من روز 5 شنبه سعی میکنم به همه ی سوالاتتان پاسخ بدهم. خدارو شکر میکنم بخاطر حضور در زندگی من و حضورش در زندگی تو

حس امروزم خیلی خوبه چون اومدم به جایی که از اونجا استارت زدم. و به تمام رنج هایی که کشیدم افتخار میکنم. و به جایگاهی که امروز دارم افتخار میکنم

خدایا شکرت

خیلی خوشحال شدم

از شما میخواهم همین الان بیای و سوالت را بپرسی

علم ثروتمند شدن

اگه میبینید تعداد ثروتمندها روز به روز دارد بیشتر می شود به خاطر این هست که علم ثروتمند شدن آمده است. مردم برای ثروتمند شدن آموزش میبینند.

برای اولین بار آقای ناپلئون هیل در جهان دست به این جور آموزش ها زد. امروزه خیلی ها هستن که برای ثروتمند شدن مردم آموزش میدهند. پس شما خیلی زودتر از اون چیزی که فکر می کنید میتوانید به موفقیت برسید. سوال ها خیلی عالی بود اما اکثرا شخصی بود و درباره ی هوش مالی نبود. با این که من در مورد خیلی از این سوالهای شخصی، در دوره ی هوش مالی، ساعت ها راهکار دادم.

کافی است فقط یک سال راهکارهای من را باور کنید. من به شما قول میدهم اگر نتایج این یک سال را در یک کفه ی ترازو . و نتایج بقیه ی عمرتان را در یک کفه ی دیگر بگذارید، کفه ی این یک سال سنگین تر خواهد بود. من همه ی سوالات شما رو درک می کنم. حتی سوال و کامنت مهدی 16 ساله ای رو که نوشته بود آقای تیموری من استرس آینده م را دارم.

مهدی جان من درکت می کنم چون من هم توی سن 15 سالگی استرس آینده م را داشتم.

 

بیشتر بدانید: مطالعه کتابها و دوره های مربوط به کسب علم و ثروت

سوالات درباره هوش مالی

خیلی ها پرسیده بودن چطور کارشان را رشد بدهند؟ هوش مالی یعنی اطلاعات مالی. با این حساب این دوره به ما کمک می کند به سوال چگونه کارخانه دار شویم ، چگونه به درآمد بالا برسیم ، پاسخ دهیم.

زمانی که اطلاعات مالیت را بالا می بری یاد میگیری چطوری تبلیغات کنی. و چه استراتژی ای برای رشد کسب و کارت داشته باشی.من به شما قول میدهم اگه فقط از 2 تا تئوری بز و شیر و عنکبوت استفاده کنید … می توانید در عرض 3 ماه درآمدتان  را 2 تا 5 برابر افزایش بدهید مثل همه ی آنهایی که نتایجشان را برای شما در وبسایت و کانال گذاشتیم.

یه ضرب المثل هست که میگه: مسئله چون حل شود آسان شود. زمانی که یاد میگیری چطور بیزینس خودت را راه اندازی کنی مسئله برات آسون میشود.

در قسمت فوت کوزه گری کارهایی رو معرفی کردم  که  شما با سرمایه ی خیلی کم می توانید شروعشان کنید. در ماه دوم از دوره هوش مالی می آیم از هرم مازلو می گویم و می گویم چطور از نیاز های مردم بتوانی کسب درآمد کنید. به دوره هوش مالی یک جلسه اضافه کردم که در آن فوت کوزه گری های خاص را به شما معرفی کردم …

تا بتوانید خیلی راحت کار راه بندازید برای خودتان و درآمدهای خوبی داشته باشید.

اساتید قدرتمند هوش مالی

پروفسور جهانگیری(پدر کسب و کار ایران) توی دوره ی هوش مالی بهت یاد میدهد که چطور کارت را راه بندازی. خیلی ها سوال پرسیدن که ما کارمند هستیم و استرس این را داریم که برای خودمان بتوانیم کار راه بندازیم. باید بهت بگم همه ی کارآفرین های بزرگ اول کارمند بودن مثلا حسین حجازی که به اسم پدر اسانس ایران میشناسنش

تو میتوانی از تئوری امنیت به امنیت استفاده کنی. و کارمندیت را رها کنی و بدون استرس و ترس بتوانی کارت را شروع کنی. بعضی ها پرسیدن که چطور سرمایه گذاری کنند؟ من همیشه گفتم که سرمایه گذاری یک استخر بزرگ هست اما با عمق یک متر. بعضی ها بدون دونستن این نکته، شیرجه میزنن توی استخر و سرشون میشکنه  و مورد تمسخر بقیه میشوند.

من اصول سرمایه گذاری را به شما یاد میدهم و از راهکارهایی میگویم که خودم ازشان نتیجه گرفتم. خیلی ها کامنت گذاشتن که آقای تیموری درآمدم خوبه ولی تا سر برج چیزی برام باقی نمی ماند. باید بگم این مشکل به خاطر این هست که مدیریت مالی رو بلد نیستی. من هرم هوش مالی رو توضیح دادم و گفتم شما تو چه جایگاهی هستی. و از 5 حساب: هزینه های جاری، بخشش، تفریح و شادی، سرمایه گذاری کم ریسک و پر ریسک گفتم

و در این آموزش ها پروفسور رضا تهرانی، استاد دانشگاه تهران(پدر مدیریت مالی ایران) کنار من هستند.

دوست من 

من با خیلی از مولتی میلیاردهای کارآفرین خبره در ارتباطم. و افتخار میکنم که از تجربیات اون ها توی دوره استفاده میکنم. پس کسی که این مطالب را کپی میکند درکی از این مطالب ندارد.

رسالت آموزش

هدف اصلی من پول نیست. رسالت من آموزش و اصلاح زیرساخت های مالی ایران و ایرانیان است. رسالت من این هست که به افراد یاد بدهم چطور درآمدهای فوق العاده ای داشته باشند و چطور پولشان را حفظ کنند و رشد بدهند. با تک تک سلول هام …

بهت قول میدهم اگر به راهکارهایی که میدهم عمل کنی نه تنها خودت را بلکه بقیه ی اطرافیانت را هم متحیر می کنی

اگه به راهکارها عمل میکنی به اون چیزی که دوست داری میرسی

من از فقر به ثروت رسیدم. وقتی در کار آموزش آمدم در برج زندگی میکردم و بهترین ماشین را داشتم. دفتر کار من در برج هست و الان من روی بام این ساختمان ایستادم و کل تهران زیر پام هست. پس من نیامدم که از آموزش فقط درآمدزایی کنم. بلکه اومدم رسالتم را انجام بدم

من از تجربه ها و اشتباهاتم به شما می گویم.

بهت قول میدم اگه اشتباهات من را انجام ندی اگه برای من 3 سال طول کشید تا میلیاردر بشم برای تو کمتر طول می کشد.

من در مسیر تهران به بندرعباس خیلی سختی کشیدم و خار توی پام رفت و حالا برای شما یه جاده ی خوب کشیدم و اطرافش پر از درخت هست و تو میتوانی با سرعت این مسیر را طی کنی. 

ارزش پول

همیشه گفتم که اکثر مردم هر روز دارن پول از دست میدهند چون بلد نیستند چطور پول به دست بیارند . این در صورتی هست که همه ی ما تجربه کردیم زمانی را که والدینمو روی ما سرمایه گذاری کردن. و ما رو مدرسه فرستادن تا ما زمان و انرژی بذاریم و یاد بگیریم. چطور بخوانیم و چطور یاد بگیریم اما به ما یاد ندادند چگونه درآمد میلیاردی داشته باشیم. برای مسائل مالی هم باید زمان و انرژی بذاریم و یاد بگیریم چطور پول به دست بیاریم و پول از دست ندیم.

امروز میخواهم در مورد گذشته حرف بزنم و قبلا هم از گذشته ام گفته ام اما باز هم میگویم چون گذشته ام همان هست و تغییر نکرده است. پدرم همیشه به من میگفت: ماهان همه چیز پول نیست اما وقتی به تهران آمدم و شرایط بد اقتصادی را گذروندم فهمیدم همه چیز پوله !

اگه پول نداشته باشی، پول تمام زندگی تو میشه. در 15 سال اول زندگیم که همراه پدر و مادرم زندگی می کردم … پدرم فقط یک بار به من گفت: پسرم قند عسلم. و اون روز یکی از بهترین روزهای زندگی من بود. اما از وقتی پولدار شدم و برای پدرم کارخونه زدم …

امکان نداره که هفته ای یک بار به من زنگ نزند و حال من را نپرسد همه میگویند مهر مادری بهترین احساس است، اما این مهر رو درک نکرده اند

من وقتی پولدار شدم توانستم مهر مادری رو درک کنم. چون مادرم میدید که نهالی که کاشته، میوه داده است و به من افتخار میکرد

زمانی که پولدار بشی دیده میشی.

من نمیخوام به شما بگویم که پول برات عشق می آورد  اما میتوانم باقدرت بهت بگویم که محرک ترین موضوع برای احساسات، پوله زمانی که پول داشته باشی همسرت بیشتر دوست داره. و پدر و مادرت بیشتر بهت افتخار می کنند و اون موقع  زمانی هست که میتوانی عشق ناب رو درک کنید.

 

پیشنهاد مطالعه: مطالعه کتابها و دوره های آموزشی کسب علم و ثروت و موفقیت

 

اهمیت آموزش دیدن

امروز از شما میخواهم یک تصمیم قاطعانه بگیرید برای خودت و یک بار. برای همیشه زندگی مالیتان را از این چیزی که هست بهتر کنید و برسید به اون چیزی که لیاقتتان هست. اگر میخواهید مدیر خودتان باشید، باید روی خودتان سرمایه گذاری کنید و روی هوش مالی خودتان کار کنید. اگر میخواهید در کسب و کار خودت نامبر وان باشی. و رهبر باشی باید روی خودت سرمایه گذاری کنی و هوش مالی خودت را تقویت کنی.

اگر میخواهی پولت را از دست ندهی. و فریب نخورید باید روی خودت سرمایه گذاری کنی و قوانین قراردادها رو یاد بگیری. باید یاد بگیری چطور چک بدی و چطور قرارداد بنویسی. اگه میخواهی عادات مالی نامطلوبت که باعث دور ریختن پولت می شود را ترک کنی باید شیوه ی این کار را یاد بگیری.

اگر میخواهی یاد بگیری که چطور سرمایه گذاری کنی تا پولت برات پول بیاره و به خودت بگی میلیاردر شدم !

باید روی خودت سرمایه گذاری کنی و هوش مالیت را قوی کنی.

 

هوش مالی برای چه کسانی است؟

هوش مالی به درد چه کسی می خوره

خیلی ها پرسیدن که هوش مالی برای چه کسانی هست ؟ هوش مالی رو برای اونهایی که جسارت تغییر و اقدام دارند آماده کردم. برا اونهایی که میخواهند زندگیشان را از این چیزی که هست تغییر بدهند.

  • هوش مالی برای تنبل ها نیست !
  • هوش مالی برای اردک ها نیست
  • هوش مالی برای افرادی هست که بخواهند به راهکارهاش عمل کنند

من هر آنچه را که بلد بودم در دوره هوش مالی گفتم. این رسالت من هست  که بیشتر یاد بگیرم و بیشتر یاد بدهم. هیچ چیزی نمیتواند جای احساسی که من در کارم دارم را بگیرد. همیشه در زندگیم سخت تلاش کردم. حالا هم دارم سخت تلاش میکنم تا بهترین خودم باشم. من میتوانم به تو یاد بدهم چطور بهترین خودتان باشید.

تمام تلاشم این هست  که بتوانم همه ی خردم را برای موفقیت شما به اشتراک بگذارم. با اینکه شرایط مالی به سامانی دارم اما این حد خواسته های من نیست. من دوست دارم از نظر مالی به جایی برسم که بتوانم 95 درصد از درآمدم را بدون چشم داشت ببخشم.

سخن پایانی

از اینکه تا پایان مقاله چگونه میلیاردر شدم ،همراه من بوید از شما متشکرم، در این مقاله سعی کردم که مسیر زندگی خودم را برایتان به طور کاملا شفاف بیان کنم و بگویم که اگر من توانستم ،پس حتما شما هم می توانید فقط کافی است که در مسیر صحیح به درستی آموزش ببینید.

من همه چیزهایی که برای آموزش دیدن در این مسیر و در این فضا نیاز دارید را در دوره آموزشی هوش مالی برایتان مفصل مطرح کردم. فقط کافیست که به خودتان اعتماد داشته باشید و شروع کنید ،من در این مسیر در کنارتان هستم.

اکر در خصوص مقاله چگونه میلیاردر شدم نظر و یا صحبت خاصی دارید ، می توانید در بخش نظرات برایمان بنویسد و مطمئن باشید که کارشناسان مجموعه ماهان تیموری با اشتیاق پاسخگو شما خواهند بود.