خرید آنلاین و فوری با تخفیف و گارانتی عودت وجه در صورت عدم رضایت

به گفته امیررضا دهقان بیش از 100,000 دانش پذیر ( و حتی بیشتر) این کتاب را مطالعه کرده اند. 

اما آنها آنجا متوقف نشدند. بسیاری از این دانش پذیران؛ حتی کاملاً تازه کار هستند که ساخت کسب و کارآنلاین اطلاعاتی خودشان را ادامه دادند.

از آن زمان، من خیلی بیشتر درباره نحوه لانچ سریع و مؤثر کسب و کارآنلاین اطلاعاتی، یاد گرفته ام. علاوه بر آن، ما یک سال کامل در کار کردن با هزاران دانش پذیری که بازخوردهای باور نکردنی درباره اولین ویرایش به ما دادند وقت صرف کرده ایم.

با ترکیب استراتژی های جدیدم و دانش پذیرانم، متوجه شدم که باید نسخه دوم جدید و بهبود یافته گردش پول را به جهانیان ارائه کنم.

به عبارت ساده تر، گردش پول، چگونگی تبدیل کردن اطلاعات به یک کسب و کارآموزش می دهد. که هسته ل آن، دیجیتال اپیدمیک است - یکی از سریعترین و مؤثرترین روش های ساخت یک کسب و کار از صفر که می تواند درآمد پایدار ایجاد کند..

اینها سه مرحله مهم برای لانچ یک کسب و کار دیجیتال اپیدمیک هستند و با گردش پول سر و کار دارند: یافتن بازار، جمع آوری اطلاعات , و پولسازی از اطلاعات .

مردم در موضوعاتی که به آنها علاقمند هستند بهترین کار را انجام می دهند. یک محصول بر پایه علاقه یا یک بازار را انتخاب کنید که پتانسیل فوق العاده ای دارد.

جمع آوری اطلاعات: یک محصول دیجیتالی صوتی؛ تصویری یا متنی پک شده با محتوای با کیفیت بسازید که مردم برای خرید آن صف می کشند.

پولسازی از اطلاعات: حالا قسمت جالب رسید - پول ! یاد بگیرید یک کسب و کار خلق - درآمد بسازید، با ترافیک ثابت شده، و استراتژی های بازاریابی و نرخ تبدیل

همه روزه، میلیون ها نفر در جستجوی اطلاعات آنلاین می شوند.دیجیتال اپیدمیک به سادگی فرایند ساده کردن آن نیاز است و جواب چیزهایی که مردم به دنبالش می گردند را به آنها می دهد.

چه دانش، مهارت ویژه یا علایقی را همه جهانیان دوست دارند یاد بگیرند؟ حتی برای دانستن آن پرداختی داشته باشند؟ این جایی است که کسب و کار اطلاعاتی آنلاین می تواند شروع شود!

مهم ترین مرحله در دیجیتال اپیدمیک ...پولسازی است! گردش پول؛ نسخه دوم تماماً درباره پولسازی از اطلاعات است.

این کتاب به دو فاز تقسیم می شود. فاز#1 درباره چگونگی خلق درآمد با پیشنهاد دادن محصولات اطلاعاتی دیگران آموزش می دهد. یهنی چه؟ آن به سادگی یعنی ساختن یک لیست ایمیل و پیشنهاد دیگرمحصولات اطلاعاتی است.

این فاز مهم؛ یکی از سریع ترین و ساده ترین روش های اثبات شده برای لانچ یک کسب و کارآنلاین اطلاعاتی است.

فاز#2. کلاً درباره یادگیری چگونگی ساخت یک محصول دیجیتال است. معرفی یک محصول و برند جدید به جهانیان؛ که به سادگی می تواند یک کسب و کار اطلاعاتی را واقعا سریعا رشد دهد.

فروشگاه محصولات مجازی تک خرید آنلاین کتاب