کتابهایی که تو را به موفقیت و ثروت می رساند.

 

افزایش بازدید سایت یکی از اهداف مهم بسیاری از وب مستران و مدیران سایت می باشد. بزرگترین دغدغه مدیر هر سایت افزایش بازدید آن سایت و در نتیجه معرفی محصولات و خدمات و در نهایت جذب مشتری می باشد.


سایت www.traffiset.ir به منظور بالا بردن آمار بازدید سایت ها ساخته شده است. نحوه کارکرد این سایت به گونه ای است که با ثبت سایت در آن می توانید بازدید کننده های واقعی و متفاوت به دست آورید. یکی از مسائل مهم در افزایش بازدید سایت آن است که سایت شما از ip های متفاوت بازدید بگیرد. این بدان معنی است که اگر یک نفر از یک دستگاه به بازدید از سایت شما بپردازد هیچ فایده ای برای شما ندارد. ترافیست این مشکل را حل کرده و شما با ثبت سایتتان در ترافیست می توانید بازدید کنده های واقعی کسب کنید.


افزایش بازدید می تواند روی رتبه الکسای شما تاثیر مثبتی داشته باشد. ترافیست همچنین می تواند روی سئوی سایتتان نیز تاثیر بسیار مثبتی داشته باشد. طبیعتا سایتی که افراد بیشتری به آن مراجعه می کنند از نظر یک موتور جستجو سایتی مفید تلقی می شود. بنابراین با کسب بازدید بیشتر می توانید در صفحات اول نتایج موتورهای جستجو نیز قرار بگیرید.

 

پیشنهاد پارسیان هاست:استفاده از هاست ویندوز برای سایتهایی که با زبان asp.net نوشته شده اند و استفاده از هاست لینوکس برای سایتهایی که با زبان php نوشته شده اند ضروری است و میتواند موجب افزایش کیفیت سایت شما و افزایش سرعت و در نتیجه افزایش بازدید از سایت شما شود.

نحوه کار سایت ترافیست


در مرحله اول در سایت ترافیست ثبت نام می کنید. این مرحله رایگان بوده و هیچ هزینه ای برای شما نخواهد داشت.
سپس به ثبت سایت خود می پردازید. آدرس هر صفحه ای از سایت را که می خواهید بازدید آن افزایش یابد در ترافیست وارد می کنید. توصیه می شود تنها به ثبت یک صفحه از سایت اکتفا نکنید. اینکه تنها یک صفحه از سایت شما بازدید زیادی داشته باشد برای موتورهای جستجو غیرطبیعی جلوه می کند.
در مرحله بعد اطلاعات مربوط به سایتتان را در ترافیست وارد می کنید و دکمه ثبت نهایی را کلیک می کنید.
در این مرحله سایت شما در ترافیست ثبت شده است و در لیست سایت ها قرار گرفته است. هر کاربری که روی سایت شما کلیک کند از امتیاز شما کاسته شده و بر امتیاز وی افزوده می شود. در نتیجه شما برای کسب امتیاز باید از باقی سایت هایی که در لیست قرار دارد بازدید فرمایید.
راه های بسیاری برای کسب امتیاز در ترافیست وجود دارد. برای اطلاع از این روش ها و استفاده از سایت ترافیست به سایت www.traffiset.ir مراجعه فرمایید.


ترافیست