دانلود کتابهای مربوط به موفقیت و ثروت

هایده لاله باستان شناس ایرانی و از اعضای هیئت مدیره ایکوموس ایران است. او فارغ‌التحصیل دکترای باستان شناسی از دانشگاه سوربن، عضو هیئت علمی باستان‌شناسی دانشگاه تهران و رئیس گروه بخش باستان شناسی دوره اسلامی مؤسسه باستان شناسی دانشگاه تهران بود.

سابقه تحصیلی

هایده لاله پس از طی تحصیلات ابتدایی و متوسطه تحصیلات تکمیلی خود را در رشته باستان‌شناسی و تاریخ هنر در دانشگاه سوربن -پاریس (IV) ادامه داد. وی در سال ۱۳۵۸ موفق به اخذ درجه لیسانس، در سال ۱۳۵۹ کارشناسی ارشد باستان‌شناسی و تاریخ هنر و در سال ۱۳۶۰ موفق به اخذ مدرک D.E.A از همان دانشگاه شد. همچنین دکترای خود را از دانشگاه سوربن در سال ۱۳۶۸ دریافت کرد.

 

سوابق اجرایی

همکاری با مجله چکیده‌های ایران‌شناسی Abstracta aranica 

همکاری در برنامه پژوهش بانک اطلاعاتی میراث جهان اسلام، مشرق ـمغرب، برنامه مشترک مرکز ملی تحقیقاتی علمی فرانسه ،CNRS، دانشگاه سوربن -پاریسIVو دانشگاه المان

عضو ناپیوسته واحد تحقیقاتی 1077 U.R.A مرکز تحقیقات علمی فرانسه CNRS، 

استادیار و عضو هیئت علمی پژوهشگاه علوم انسانی و مطالعات فرهنگی ۷۳–۱۳۷۲.

استادیار و عضو هیئت علمی باستان‌شناسی دانشگاه تهران، 

مشاور ویژه نامه تاریخ علم، مجله وقف میراث جاویدان ۱۳۷۵

عضو هیئت مشاوران مجله باستان‌شناسی و تاریخ، مرکز تشر دانشگاهی

عضو هسته تخصصی باستان شناسی، مؤسسه ترجمه و نشر کتاب ۱۳۷۶

دبیر ویژه نامه تهران، مجله وقف میراث جاویدان ۱۳۷۸

رئیس کمسیون ادبیات و هنر امور پژوهشهای کاربردی موزه معاونت پژوهشی دانشگاه تهران

معاون مؤسسه باستان‌شناسی دانشگاه تهران، از آغاز سال ۱۳۷۹

رئیس گروه باستان‌شناسی دانشگاه تهران، 

رئیس مؤسسه باستان‌شناسی دانشگاه تهران 

سابقه آشنایی با استاد:

در سال 1372 زمانی که از دانشگاه اصفهان به پژوهشگاه علوم انسانی و مطالعات فرهنگی منتقل شدم ، یک درس در مورد تاریخ هنر اسلامی با سرکار خانم دکتر هایده لاله داشتم که به جرات می توانم بگویم یکی از بهترین کلاسهای درسی بود که داشتم خصوصا که استاد به ریزه کاری های در هنر اسلامی اشاره می کردند که آدم متعجب می شد که از چه ریزه کاری های هنری می توان به مفاهیمی که پشت آن پنهان مانده ، پی برد. در نهایت استاد هایده لاله تنها یک استاد نبود بلکه یک دوست و خواهر بزرگی بود که در سرنوشت و زندگی من بالاترین تاثیر و نقش پذیری را داشته اند و اگر وی نبود سرنوشت من به گونه ای دیگر رغم می خورد. برای ایشان سلامتی و موفقیت آروز می کنم.

کتابهایی که  می تواند تو را به موفقیت و ثروت می رساند.