🔴چهار مرحله حذف در زندگی شما وجود دارد؛
1️⃣ در ۵۵ سالگی؛محل کار، شما را حذف می کند.مهم نیست که در طول حرفه خود چقدر موفق یا قدرتمند بوده اید، به یک فرد معمولی باز خواهید گشت.بنابراین، به طرز فکر و احساس برتری شغل گذشته خود نچسبید، نفس خود را رها کنید، وگرنه ممکن است احساس راحتی خود را از دست بدهید.
2️⃣ در ۶۵ سالگی؛جامعه بتدریج شما را حذف می کند.دوستان و همکارانی که قبلاً با آنها ملاقات می کردید و معاشرت داشتید کمتر می شوند و بندرت کسی شما را در محل کار قبلی تان می شناسد.نگویید «قبلاً من مدیر بودم، رئیس بودم..» یا «یک ..... بودم.» زیرا نسل جوان شما را نمی شناسد و شما نباید از این بابت احساس ناراحتی کنید.
3️⃣ در ۷۵ سالگی؛خانواده به آرامی شما را حذف می کند.حتی اگر فرزندان و نوه های زیادی دارید، بیشتر اوقات با همسرتان یا خودتان زندگی می کنید.وقتی فرزندان شما گهگاه به ملاقات می آیند، این یک ابراز محبت است، بنابراین آنها را بخاطر کمتر آمدنشان سرزنش نکنید، زیرا آنها درگیر زندگی خود هستند.
4️⃣ در ۸۵ سالگی؛زمان می خواهد شما را از بین ببرد.  برخی از افرادی که می شناختی برای همیشه رفته اند، در این مرحله غمگین نباش، زیرا این رسم زندگی است و همه در نهایت این راه را خواهند رفت!بنابراین، در حالی که هنوز کمی قدرت و توانایی داری، زندگی را به بهترین شکل اداره کن.👈 هر چه از اموال خود می خواهی بخور.👈 هر سفری می توانی برو.👈 هر کمکی می خواهی بکن.👈 هر چه را می خواهی بنوش، بازی کن و کارهایی را که دوست داری انجام بده.
به یاد داشته باش؛تنها گروهی که شما را حذف نمی کند، دوستان و همکاران قدیمی هستند!👈پس بیشتر  با دوستان قدیمی و صمیمی خود ارتباط برقرار کن و هیچ وقت آنها را فراموش نکن!