محمود مهرآور نویسنده سینما و تلویزیون ایران است. از مهم‌ترین آثار محمود مهرآور می‌توان به فعالیت در فیلم رژیم طلایی اشاره کرد.

محمود مهرآور در سال 1391 دوره‌ی پرتلاشی را در عرصه سینما و تلویزیون گذراند و در تولید اثر مهمی حضور داشته است. اثر مهم محمود مهرآور در این سال، فعالیت در فیلم رژیم طلایی به کارگردانی رضا سبحانی محسوب می‌شود.

شاید یکی از مهم‌ترین بخش‌های بیوگرافی محمود مهرآور فعالیت در فیلم رژیم طلایی بوده است. محمود مهرآور کار حرفه‌ای خود را از سینما آغاز کرده و سال 1391 فیلم رژیم طلایی به عنوان نویسنده فعالیت داشته است که توانست با مهارتش، جای خود را میان اهالی فضای سینما مطرح کند. محمود مهرآور توانست با فعالیت در فیلم رژیم طلایی تجربه حرفه‌ای موفقی برای خود رقم بزند و همکاری در کنار بازیگران بزرگ و باتجربه‌ای نظیر مهدی هاشمی، مریلا زارعی، امین حیایی و انوشیروان نعیمی توانست سطح کاری او را متحول کند.

در بیوگرافی محمود مهرآور آثار مهمی وجود دارد. اگر می‌خواهید با بیوگرافی محمود مهرآور و زندگی حرفه‌ای و آثار او بیشتر آشنا شوید، حتما به صفحه هر یک از آثار محمود مهرآور در منظوم سر بزنید. همه 1 اثر مهم محمود مهرآور در منظوم یک پروفایل اختصاصی دارند که اطلاعات کامل معرفی آنها تهیه شده است. امتیازی که هر یک از آثار محمود مهرآور در منظوم دارند، نمره و امتیازی است که مردم از یک تا ده به آنها داده‌اند. در واقع هر چقدر محمود مهرآور در آثار ارزشمندتری فعالیت کرده باشد، توانسته نمره‌ی بیشتری از سوی مردم بگیرد، در نتیجه سوابق کاری و بیوگرافی محمود مهرآور درخشان‌تر خواهد شد. مثلا اثری که در بیوگرافی محمود مهرآور بیشترین امتیاز را از مردم گرفته است، فیلم رژیم طلایی محسوب می‌شود.