کتابهایی که تو را به موفقیت و ثروت می رساند.

 
 

 

پول کسی را ثروتمند نمیکند، این افزایش هوش مالی است که منجر به ثروت میشود. از دست دادن پول اتفاقی است که به راحتی رخ میدهد. دانلود رایگان کتاب افزایش هوش مالی شاهراه ثروت را در ادامه به شما پیشنهاد میکنیم.

آدمای زیادی هستن که تو قرعه کشی پول زیادی به دست آوردن ولی چون هوش مالی نداشتن زود همه شو از دست دادن، این آدما هوش مالی نداشتن چون “فرایند” رو طی نکرده بودن. منظورمون از “فرایند” مراحل ای که طی اون فرد مشکلات مالی کوچک رو حل میکنه تا به هوش مالی میرسه و کم کم میتونه مسکلات مالی بزرگتری رو حل کنه. کتاب ثروتمندترین مرد بابل را نیز به شما پیشنهاد میکنیم.

توضیحاتی درباره کتاب هوش مالی

هوش مالی کمک به استفاده درست از منابع مالی محدود است و ایجاد ثروت و موفقیت در زندگی میکند. فقط به کمک هوش مالی میشه از پول به ثروت رسید، بدون هوش مالی در جنبه های مختلف پنج گانه اش هیچ کسی ثروتمند نمیشه. کتاب افزایش هوش مالی شاهراه ثروت مشکلات مالی را حل میکند.

مشکلات مالی رایج شامل:

  • من به اندازه کافی پول در نمی آورم.
  • من به شدت بدهکار هستم.
  • من استطاعت خرید خانه را ندارم.
  • پول تعمیر اتومبیلم را ندارم.
  • من ۱۰۰۰۰ دلار دادم. آن را روی چه چیزی سرمایه گذاری کنم؟
  • هزینه تحصیل فرزندم را نمیتوانم تامین کنم.
  • هزینه درمان و عمل جراحی مورد نیازم را ندارم.
  • من شغلم را دوست ندارم اما نمیتوانم آن را کنار بگذارم.

همان طور که در کتاب دو مرد یک پیام چرا میخواهیم شما هم ثروتمند شوید؟ ذکر شدهوش مالی این مشکلات و سایر مشکلات مالی را حل میکند.

چرا باید کتاب افزایش هوش مالی شاهراه ثروت را مطالعه نماییم؟

انواع ضریب ها:
۱-بیشتر پول در آوردن.
۲-محافظت از پول خود.
۳-بودجه بندی پول خود.
۴-ایجاد اهرم برای پول خود.
۵-افزایش اطلاعات مالی خود.

بیشتر پول در آوردن:

روشن است که….باید بیشتر پول در بیاری. انعطاف داشته باش، به همه راهها و شغل ها فکر کن. شغل های دوم و سوم، حاشیه ای، شاخه ای و هر کاری که پول زا باشه.

۲-محافظت:

دنیا منتظر است تا پولتان را از شما بگیرد. ولخرجی، مالیات، خدمات گران.

۳- بودجه بندی:

کسی که سالی ۷۰ هزار دلار در میاورد و سالی ۷۰ هزار دلار خرج میکند در این ضریب پایین تر از کسی است که ۳۰ هزار دلار در سال در میاورد ولی با ۲۵ هزار دلار خوب زندگی میکند.

داشتن پول اضافی چیزیست که باید برای آن فعالانه بودجه بندی کرد. باید بتوانید فارغ از میزان درآمدتان، خوب زندگی کنید و سرمایه گذاری هم بکنید.

۴-ایجاد اهرم: نگهداری از پول به دلیل تورم عاقلانه نیست.

در کتاب افزایش هوش مالی شاهراه ثروت به مطالب عمیقی درباره پس انداز پرداخته شده است. پس باید پس انداز را سرمایه گذاری کرد. کسی که در این قسمت باهوش تر است اولا بهتر سرمایه گذاری میکند با بازدهی بیشتر ثانیا سرمایه گذاری اش ریسک کمتری دارد.

۵- اطلاعات مالی:

قبل از دویدن باید راه رفتن آموخت. یعنی مقدمات مهم هستند و باید به آنها پرداخت. مقدمه ثروتمند شدن کسب اطلاعات مالی ست.

باید آگاه باشید که مشکلات مالی وقتی حل نشوند بدتر و بزرگتر میشوند. تا وقتی مشکلات مالی خودتان را حل نکنید روز به روز فقیر تر میشوید.

حل کردن مشکلات مالی شما را باهوش تر میکند. فقط با حل مشکلات ساده تر توانایی حل مشکلات پیچیده تر را پیدا میکنید. هر هدفی یک فرآیند دارد. ثروتمند شدن هم همینطور. نمیشود ثروتمند شدن را بخواهید ولی فرایند آن را نخواهید.

فرایند شما را ثروتمند میکند نه پول. وارثان ثروت های بزرگ یا برنده گان قرعه کشی های بزرگ به این دلیل ثروتشان را از دست میدهند که است که پول را دریافت کرده اند ولی فرایند را طی نکرده اند.