کتابهایی که تو را به موفقیت و ثروت می رساند.

بیست و یک قانون شکست ناپذیر پول (nbookcity.com)

 

مطالعه روش‌هایی که به ما یاد می‌دهند چطور پول ‌مان را ذخیره کنیم و به ثروت‌های کلان شخصی برسیم، برای هرکسی که می‌خواهد کسب ‌وکار خود را راه‌اندازی کند و به موفقیت‌های شگفت‌آور برسد، واجب است. برایان تریسی ، در کتاب 21 قانون شکست ناپذیر پول دقیقا روی همین مساله متمرکز شده است. برایان نه تنها خود را از فقر به ثروت رساند بلکه به هزاران مرد و زن دیگر که با هیچ شروع کرده‌اند، نشان داده که چطور به استقلال مالی برسند.

هر یک از این قوانینی که در کتاب 21 روش عالی قانون شکست ناپذیر پول قرار است یاد بگیرید می‌تواند زندگیتان را تغییر دهد. مثل همیشه مهمترین عامل موفقیت برای شما عمل کردن است. وظیفه‌ی شما این است که این اصول و استراتژی‌ها را یاد بگیرید و سپس مدام آن‌ها را در زندگیتان به کار برید تا نتیجه‌ای مشابه صدها، هزاران و حتی میلیون‌ها مرد و زنی که قبل از شما به آن رسیده‌اند، بگیرید. در آخر این کتاب برایان پیشنهاد ویژه‌ای را به شما خواهد کرد که خیلی سریع شما را در جاده‌ی متعالی به سمت استقلال مالی و ثروت شخصی قرار خواهد داد.

۲۱ قانون شکست ناپذیر پول

۱- هر اتفاقی دلیلی دارد ،برای هر معلولی علتی است:

این قانون به ما می گوید که بر این دنیا قانونی حکمفرماست و بر اساس شانس نیست.

این قانون بیان می کند که موفقیت مالی یک معلول است و از علت های مشخصی ناشی می شود.

۲- قانون باور: هر آنچه در زندگی به آن باور دارید به واقعیت تبدیل می شود.

۳- قانون انتظارات: هر آنچه را که ما با اطمینان انتظار داشته باشیم، با نحوهی تفکر خود آن را محقق می کنید.

۴- قانون جذب: با توجه به این قانون ما به عنوان آهنربای زنده بوده و تمام موقعیت ها و شرایطی که با افکار غالبتان هماهنگی دارد را جذب می کنیم.

و ۱۷ قانون دیگر… که در این کتاب به طور کامل با آنها آشنا خواهید شد.

برایان تریسی

داستان زندگی برایان تریسی هم در نوع خود بسیار جالب و خواندنی است.

این نویسنده و کارآفرین معروف کانادایی، یکی از خودساخته‌ترین میلیونرهای جهان است. اوضاع نامناسب اقتصادی خانواده تریسی، برایان را مجبور کرد که از نوجوانی دست به هرکاری بزند تا درآمد و استقلال مالی داشته باشد. اما هوش و پشتکار این نویسنده معروف مانند فیلم‌های درام، زندگی‌اش را دگرگون کرد و او را از یک کارگر ساده به میلیونری معروف تبدیل کرد تا کتابها و سخنرانی‌هایش مخاطبان میلیونی از سرتاسر دنیا داشته باشد. تریسی توانسته است یک کارآفرین موفق باشد.

مهارت او در بازاریابی شبکه‌ای و سایر مفاهیم پیشرفته کسب‌ وکار از تریسی یک میلیونر خودساخته درست کرده است.

بخشی از متن کتاب

مشکل اصلی بیشتر افراد موفق، اولویت‌ بندی فرصت‌هایی است که از هر طرف به سوی آن‌ها سرازیر می‌شود.

برای شما هم به زودی همین اتفاق خواهد افتاد. اولین استنباط از قانون شتاب مضاعف این است که: دست کم هشتاد درصد از موفقیت شما در بیست درصد زمان پایانی که صرف می‌کنید بدست می‌آید. این یک کشف بزرگ است. به این فکر کنید. شما فقط از هشتاد درصد ابتدای کار و پولی که در یک شرکت، کسب و کار یا پروژه سرمایه‌گذاری کرده‌اید، بیست درصد از موفقیتی را که برای ‌تان ممکن بود به دست آورید را کسب می‌کنید. بقیه هشتاد درصد را در بیست درصد پایانی زمان و مبلغی که سرمایه‌گذاری کردید، به دست خواهید آورد. پیتر لینچ ، مدیر سابق شرکت سرمایه‌گذاری ماژلان که یکی از موفق‌ترین شرکت‌های سرمایه‌گذاری در تاریخ است، گفته که بهترین سرمایه‌گذاری‌ها آن‌هایی بود که مدت زمان زیادی طول کشید تا به ثمر برسد. او معمولاً سهام شرکت‌هایی را می‌خرید که چندین سال به ارزش آن‌ها افزوده نشده بود، اما پس از آن، قیمتش ده یا بیست برابر افزایش می‌یافت. این سیاست او در انتخاب سهام در بلند مدت باعث شد وی در نهایت، به یکی از موفق‌ترین و پر درآمدترین مدیران مالی در آمریکا تبدیل شود.

مروری بر کتاب

آموزه‌های کتاب ۲۱ قانون شکست ناپذیر پول، به طرز جالبی ساده و کاربردی هستند.

شما قرار است در این کتاب از مهارت‌هایی بخوانید که باوجود سادگی، بسیار موثر هستند.

تریسی معتقد است که پول سراغ کسانی می ‌رود که در کار تولید هستند و از آن برای ارائه خدمات و کالاهای ارزشمند استفاده می‌کنند. جالب است بدانید که او اعتقاد دارد پول از کسانی که آن را به سادگی خرج می‌کنند و ارزشش را نمی‌دانند فراری است.

تریسی در این کتاب به شما آموزش خواهد داد چطور از پول درست استفاده کنید و قدرش را بدانید.

او معتقد است که مهم‌ترین نکته در این راه این است که قوانین را بدانید و به آنها پایبند باشید.

پایبندی به قوانین به شما کمک خواهد کرد به سادگی از شرایط مالی نامناسب عبور کنید و به شرایط مطلوب برسید.

او در این کتاب ۲۱ روش هدفمند و کاربردی را در جذب و افزایش ثروت به شما آموزش می‌دهد.

کتاب 21 قانون شکست ناپذیر پول در بیست و یک فصل تدوین شده است.

و هر فصل به یک قانون اختصاص دارد.

خرید آنلاین همراه با گارانتی100% و تخفیف 80%