کتابهایی که  می تواند تو را به موفقیت و ثروت می رساند.

 

-موانع را مطالعه کنید تا بتوانید مسیر خود را به سوی پیروزی هموار کنید. هنگامی که مغلوب می‌شوید درسی بگیرید و به قصد پیروز شدن در مرتبه‌ی بعد راه خود را ادامه دهید.

 

-شهامت آن را داشته باشید که منتقد سازنده‌ی خودتان باشید. عیوب و ضعف‌های خود را پیدا کنید و سپس در پی اصلاح آن‌ها برآیید.

 

-شانس خود را محکوم نکنید. هریک از موانع را مورد بررسی قرار دهید و اشکالات را پیدا کنید. از یاد نبرید که با مقصر دانستن اقبال خود به هیچ یک از هدف‌‌هایتان نمی‌رسید.

 

-پشتکار را با آزمایش ترکیب کنید. به هدف خود وفادار بمانید؛ ولی بخاطر درماندگی و بیچارگی سر خود را به دیوار نکوبید. راه‌های جدید را امتحان کنید.

 

– به خاطر داشته باشید که هر وضعیتی مانند سکه یک روی خوب دارد. آن روی خوب را پیدا کنید. جنبه‌های مثبت را ببینید و ناامیدی را از خود دور کنید.

 

موفقیت به مفهوم برخورداری از بسیاری مواهب است؛ از جمله: رفاه در زندگی، خانه‌ی مناسب، استفاده از تعطیلات، مسافرت و … موفقیت یعنی کسب احترام، بزرگی و عزت در محیط کار و درعرصه اجتماع. حال چرا می‌گوییم به موفقیت خود ایمان داشته باشید؟ نیروی ایمان نه چیزی سحرانگیز است و نه اسرارآمیز. ایمان به این شکل عمل می‌کند: اعتقاد به اینکه “من از عهده ی این کار برمی‌آیم” قدرت، مهارت و انرژی لازم را برای موفقیت در اختیارمان می‌گذارد. هرگاه باور داشته باشیم که می توانیم کاری را انجام دهیم، روش انجام دادن آن کار پیدا می‌شود.