نام باب پراکتور برای میلیون‌ها نفر در سراسر جهان مترادف با موفقیت است. خیلی‌ها او را یک شخصیت افسانه‌ای در جهان پیشرفت شخصی بود.باب پراکتور، وارث میراث علم مدرن موفقیت است که توسط اندرو کارنگیِ سرمایه‌گذار پایه‌ریزی شد. کارنگی با به چالش کشیدن ناپلئون هیل که یک خبرنگار جوان بود برای پیدا کردن فرمولی برای موفقیت، منبع الهامی برای هیل شد که کتاب مشهور خود با نام “بیندیشید و ثروتمند شوید” را بنویسد.

پس از کشف این کتاب در سن 26 ‌سالگی، زندگی باب به طور ناگهانی تغییر کرد و این کتاب او را به جستجو برای پیدا کردن اسرار موفقیت خودش واداشت. این جستجو او را به ارل نایتینگیل رساند که یک شخصیت شناخته شده در مورد پیشرفت شخصی بود. این دو فرد همکاری با یکدیگر را شروع کردند و باب پراکتور توانست موارد زیادی را از ارل یاد بگیرد. امروزه نیز باب از آموزش‌های این سه شخصیت‌ قدرتمند در سخنرانی‌های خودش استفاده می‌کند و آن آمیزه‌ها را افراد دیگر که به دنبال رسیدن به موفقیت هستند آموزش می‌دهد.
باب پراکتور برای بیش از 40 سال، کمک به افراد برای ایجاد زندگی‌های مرفه، روابط مفید، و آگاهی معنوی را به عنوان هدف خودش قرار داده است. او که به عنوان یکی از معروف‌ترین سخنرانان در زمینه رسیدن به استقلال مالی در جهان شناخته می‌شود، به طور بین‌المللی به خاطر سبک الهام‌بخش و انگیزه دهنده خودش شناخته شده است.

 

باب پراکتور
 

باب پراکتور به خوبی می‌داند که چطور با زبان افرادی که به کمک و راهنمایی نیاز دارند صحبت کند، برای اینکه خود نیز یک زندگی پر از محدودیت را پشت سر گذاشته است. او که در دوران دبیرستان ترک تحصیل کرد، تا مدت طولانی کارهای بسیار سطح پایین و بدون آتیه‌ای انجام می‌داد. این وضعیت تا سن 26 ‌سالگی او، که با کتاب بیندیشید و ثروتمند شوید ناپلئون هیل آشنا شد ادامه پیدا کرد. این کتاب بذر امید را در ذهن باب پراکتر جوان کاشت و او توانست ظرف یک سال، به درآمد بیشتر از 100،000 دلار رسیده و کمی پس از آن، از رکورد درآمد بیش از یک میلیون دلار نیز عبور کردباب پراکتور به عنوان یک سخنران، نویسنده، مشاور، مربی و آموزش‌دهنده، همکاری نزدیکی با شرکت‌های کسب و کار و افراد حقیقی و حقوقی در سراسر جهان دارد، و نه تنها پایه‌های فکری موفقیت و انگیزه برای رسیدن به هدف، بلکه همچنین استراتژی‌های عملی‌ای که امکان تقویت، رشد، و موفقیت آنها در این جهان دائماً در حال تغییر را فراهم می‌کند را در اختیار آنها قرار می‌دهد.

آیا تا به حال با خود فکر کرده اید که چرا بعضی‌ها همواره موقعیت‌های منفی را به زندگی خود جذب می‌کنند و جمعی دیگر تنها موقعیت‌های مثبت را جذب می‌کنند؟

شما تنها می‌توانید آن‌چه را که با فرکانس شما هماهنگی  دارد را به خود جذب کنید. هر چیزی در عالم هستی ارتعاش دارد و دارای فرکانس مشخصی است. ذهن و جسم شما هم از این قاعده مستثنی نیست. از طریق یک میکروسکوپ به بدن خود نگاه کنید. یک توده‌ی انرژی است که حرکت می‌کند و ارتعاش دارد. همین جاست که  مشخص می شود که چرا بعضی از افراد همواره درگیر مشکلات و موارد منفی هستند. نود درصد جمعیت خواسته و آرزوهایی مثبت دارند؛ اما منفی فکر می‌کنند. اندیشه‌های منفی‌شان، آن‌ها را در ارتعاش منفی قرار می‌دهد. 

اما راه حل چیست؟ چگونه می توانیم از لحاظ ارتعاشی با خواسته هایمان هماهنگ شویم؟

 

حقیقت این است که این پارادایم ها هستند که سطح ارتعاش افکار شما را مشخص می کنند. این پارادایم ها هستند که فرکانسی که به جهان هستی ارسال می کنید را مشخص می کنند.

 

باب پراکتور

 

پارادایم های شما (الگوهای ذهنی شما)

پارادایم مجموعه ای از عادت های رفتاری و الگوهای ذهنی است که در ضمیرناخودآگاه شما تثبیت شده اند. بیش از 95 درصد از رفتارها و تصمیمات شما در طول زندگی بر اساس این پارادایم ها است. این پارادایم ‌ها بستگی به این دارند که از دوران کودکی ذهن شما به چه نحوی برنامه ریزی شده اند، اما خبر خوب این است که شما می توانید این الگوهای قدیمی را تغییر دهید. پارادایم ها مانند نرم افزارهایی هستند که بر روی سخت افزار مغز و ذهن شما نصب شده اند، شما توانایی این را دارید که این نرم افزارها را پاک کنید و نرم افزارهای جدید را جایگزین آنها کنید.

 نیروی و قدرت بی‌انتهایی در درون هر یک از ما به ودیعه گذاشته شده است که با آن همه چیز امکان‌پذیر است. تنها با تغییر دادن بخش کوچکی از این پارادایم های قدیمی می‌توانید نتایج خود را به شکل قابل توجه ای تغییر دهید.

مجموعه باورها و الگوهای ذهنی شما، پاراد