تجربه نشان داده است که:

بزرگ­ترین و هوشمندانه‌ترین سرمایه‌­گذاری در هر کار و حرفه‌­ای، سرمایه­‌گذاری روی انسان­‌هاست!

پیش از این فکر می­‌کردند که سرمایه‌­گذاری روی ماشین­‌آلات، تأسیسات و امکانات ضروری‌تر است، بعدها متوجه شدند که این تأسیسات و امکانات را باید انسان‌­ها به‌کاربگیرند و درست هم به‌کار بگیرند.


صحبت­‌های کوتاه من می­تواند سرنوشت کسب و کار شما را به سرعت عوض کند و رونق دهد.



امکان ندارد، سازمانی بدون داشتن کارکنان با کیفیت بتواند کار با کیفیت ارائه دهد. کیفیت برخواسته از درون انسان­‌هاست. کیفیت باید درون همکاران، کارگران و فروشندگان باشد؛ و این امکان ندارد مگر این که یک مدیر باکیفیت آن کسب‌وکار را مدیریت کند.


امروز ما مشکلی به نام تولید نداریم!

امروزه تولیدکننده‌های بسیاری هستند که ظرفیت­‌های خالی دارند. چه‌کسی می­‌تواند بفروشد و چه‌کسی می­‌تواند این نیاز بازار را به ویژگی­‌های محصول شما را وصل کند و پول از بازار به سوی شما جاری شود.

شما می­‌توانید تولید کنید و خدمات بهتری را ارائه دهید و رشد کنید.


فروش و کارآفرینی را بسیار جدی بگیرید!

در فروش روی خود و یا همکاران مورد اعتمادتان سرمایه­‌گذاری کنید.


محمود معظمی می گوید دوره آموزشی وی می‌­تواند به شما کمک کند تا تحول بسیار عمیقی ایجاد کنید؛ بسیاری از شرکت‌کنندگان دوره‌های پیشین به من می­‌گویند:

این فقط یک دوره‌ی فروش نیست! بلکه یک دوره‌ی زندگی و دگرگونی است.

همین­طور است، راست می‌­گویند.


این اتفاقی نیست، چون من، سالیان سال با کسب‌وکارهایی که در سراسر جهان انجام داده‌­ام و شرکای تجاری در اکثر کشورهای جهان از قبیل آمریکا، انگلیس، تایوان، ترکیه، چین و.. داشته­‌ام و با شرکت­‌های بسیاری کارکرده­‌ام، به این نتیجه رسیده‌­ام که اگر فروش خوبی داشته باشید باید انسان خوشحال و موفقی باشید.


کسی که فروش را با زیاد فروختن، دورزدن و انداختن اشتباه می­‌گیرد، فروشنده نیست.

فروشنده­‌ای فروشنده است که مردم به او مراجعه کنند، او را به دوستان خود معرفی کنند.

فروشنده‌­ای فروشنده است که از ابتدا تا انتها بفهمد که چگونه نیاز مشتری را درک کند و به آن­‌ها پاسخ دهد و چه‌کارکند که مشتری او خوشحال باشد.


ما تاکنون ۸۰۰ نفر را آموزش داده‌‌­ایم  و در میان این ۸۰۰ نفر بعضی جهشی، بعضی آرام حرکت کرده و بعضی نیز در حال تغییر هستند و این بستگی به طبیعت کار، خودشان و تمرینشان دارد ولی ستاره­‌هایی در میان این­‌ها هستند که بیل گیتس و جک­‌ولش‌­های ایران هستند که چهره اقتصادی سرزمین ما توسط همین افراد عوض می­‌شود و من امیدوارم شما مخاطب محترم من، یکی از آن‌­ها باشید.


سرنوشت ایران عوض نمی‌­شود، مگر این که من و شما تصمیم بگیریم کاری کنیم که دست‌کم در آن کار تخصص داشته باشیم.


امروز بیش از هر زمان دیگری ایران ما نیاز به کارآفرینان دانا، مهربان و هدفمند دارد که خیلی پرتوقع هستند. کارآفرینانی که درجستجوی چیزی بیش­تر از پول هستند و من عاشق این افراد هستم.


من اطمینان دارم که می­‌توانم به شما کمک کنم زنگی خود را از این‌روبه‌آن‌رو کنید و نه تنها زندگی، نه تنها کسب‌و‌کار و نه تنها شهر و ایران خود را بلکه دنیا را جای بهتری برای زندگی کنید و این  امکان ندارد مگر این‌که روی خودتان سرمایه‌­گذاری کنید.