احساس نو زیبایی که همه ما در بچگی داشتیم این بود که همه چیز را خوب می دانستیم ، هر روزمان نوید دهنده سرگرمی ها و رویدادهای تازه است و اینکه هیچ چیز شادی مان را نقش برآب نخواهد کرد . ولی هنگگامی که رشد کردیم و بالیدیم و به بلوغ رسیدیم ،مشکلات ، مصایب و گرفتاری ها خود را بر ما تحمیل کردند و ما نا امید شدیم و آنچه که در کودکی به آن باور داشتیم به یکباره ناپدید شد. این یکی از دلایلی است که در بزرگسالی دوست داریم به بچه ها نزدیک باشیم تا دوباره همان احساس دوران بچگی را تجربه کنیم ، هرچند اگر برای یک لحظه کوتاه باشد.


در اینجا باید بگوییم ، آنچه که زمانی بدان اعتقاد داشتید حقیقت دارد و این نگرش بزرگسالان نا امید به زندگی است که صحیح نیست . معجزه زندگی حقیقت دارد و به همان اندازه بودن شما راستین است و به راستی زندگی می تواند بیش از آن شگفت آور باشد که شما حتی در درون کودکی می پنداشتید.


همه ی آنچه در زندگی مان تجربه می کنیم، به واسطه فرکانس هایی است که با کلام، توجه، فکر و … به کائنات ارسال می کنیم.


چقدر به خاطر داشته هایتان سپاس گزارید؟


چقدر از داشته هایتان حرف می زنید و آنها را به خاطر می آورید؟!


وقتی به خاطر هر موضوعی در زندگی تان سپاس گزار هستید، یعنی تمرکز شما بر خواسته هایتان است… این سریع ترین و راحت ترین راه برای دعوت چیزهایی است که می خواهید وارد زندگی تان شوند…


بزرگترین قانون جهان، قانون فرکانس است… همه ی اتفاقاتی که وارد زندگی مان می شود، هم جنس با فرکانس های ماست، هرچهفرکانس های بهتری داشته باشیم، اتفاقات بهتری را به زندگی دعوت می کنیم…


در درجه بندی فرکانسها، بالاترین فرکانس و نزدیک ترین فرکانس به مبدأ و خداوند، مربوط به سپاس گذاری است.


سپاس گزاری، بزرگترین قانونِ ثروت است. سپاس گزاری جزء دائمی زندگی تمامی ثروتمندان است.


روند روزانه ی سپاس گزاری باعث می شود که هر روز موضوعاتِ بیشتری برای سپاس گزاری داشته و نعمت بیشتری را به زندگی تان روانه سازید، زیرا قانونِ ثروت این است که باید سپاس گزار باشید، باید با سپاس گزاری ذهنتان را ثروتمند نموده و سپاس گزاری را تبدیل به شخصیت تان نمایید!!


سپاس گزاری شما را وسیع می کند. به شما جسارت می دهد، جسارت درخواست نعمت های بیشتر از منبع و از خداوند. سپاس گزاری، جسارت تان را برای تجربه تمام ابعادِ زندگی و تمامِ ابعادِ این دنیای ثروتمند، رشد می دهد. این معجزه سپاس گزاری است.


انجامِ تمرینات کتاب معجزه سپاس گزاری، شما را در فرکانس خوب و احساس خوب قرار می دهد. پیشنهاد ما این است که خودتان، “شکر گزاری” را بارزترین ویژگی خود نموده و معجزه سپاس گزاری را در زندگی تان تجربه نمایید.


کتاب معجزه سپاس گزاری، هدیه ای است برای تو تا زیبایی های پنهان مانده ی دنیا را با چشمان خودت ببینی و با سر انگشتانت لمس نمایی و صفتی خدای گونه در خود متولد سازی!!.


یکی از مهمترین قانون های جهانی موفقیت که در شروع قرآن هم به وضوح بهش اشاره شده، قانون شکر گزاری و معجزات ناشی از سپاسگذار بودن هست. هر چی ذهنمون بیشتر به شکرگزار بودن در تمامی رخدادهای زندگی عادت کنه، بیشتر و بهتر می تونیم به موفقیت های بیشتر برسیم.


دوست خوبم سپاس گذاری بزرگترین قانون موفقیت و پیشرفت و ثروتمندی هست. شکرگزار بودن یکی از رفتار های دایمی افراد موفق و ثروتمند است.


احساس نو زیبایی که همه ما در بچگی داشتیم این بود که همه چیز را خوب می دانستیم که هر روزمان نوید دهنده سرگرمی ها و رویدادهای تازه است و اینکه هیچ چیز شادی مان را نقش برآب نخواهد کرد. ولی هنگامی که رشد کردیم و بالیدیم و به بلوغ رسیدیم، مشکلات، مصایب و گرفتاری ها خود را بر ما تحمیل کردند و ما ناامید شدیم و آنچه که در کودکی به آن باور داشتیم به یکباره ناپدید شد. این یکی از دلایلی است که در بزرگسالی دوست داریم به بچه ها نزدیک باشیم تا دوباره همان احساس دوران بچگی را تجربه کنیم، هرچند اگر برای یک لحظه کوتاه باشد!


در اینجا باید بگوییم، آنچه که زمانی بدان اعتقاد داشتید حقیقت دارد و این نگرش بزرگسالان ناامید به زندگی است که صحیح نیست.معجزه زندگی حقیقت دارد و به همان اندازه بودن شما راستین است و به راستی زندگی می تواند بیش از آن شگفت آور باشد که شما حتی در درون کودکی می پنداشتید.