کتابهایی که  می تواند تو را به موفقیت و ثروت می رساند.

وقتی اولین بار وارد بازار شدم اصلا توجه نکردم که به جز من افراد دیگر و حرفه ای تر هم هستند که عقل دارند و می فهمند در واقع اصلا حواسم نبود بازار دارای شعور و درکه بهتری از منه اصلا دقت نمی کردم که این منم که باید با بازار هماهنگ بشم نه بازار با من فکر می کردم چیزایی که من میفهمم رو الان هیچ کسی نمیدونه در حالی که در حقیقت ذره ای اطلاعات نداشتم به عنوان مثال خبری که ما این روزها در فلان کانال خبری می بینم خیلی زودتر رو قیمت اثرشو گذاشته، اصلا نباید فکر کنین که این خبر به صورت محرمانه و اولین بار توسط شما دیده شده و شما اگر وارد معامله نشی بازار از دستت در میره اصلا اینطور نیست من به دنبال این بودم که چطور سریع تر سود کنم و فقط دنبال پول بودم و اصلا دنبال راه های سخت نبودم دیر رفته بودم و زودم میخواستم برم... من حتی چگونگی نگاه به بازار رو بلد نبودم و دائما پای سیستم زول میزدم به بازار...ساعت ها پای سیستم بودم بعد ها وقتی بازار رودرک کردم بیشتر از ۵ دقیقه به بازار نگاه نمی کردم...چون میدونستم باید کی و کجا و چی رو ببینم اصلا اینطور نیست که خودتونو به عذاب بندازین و دائما پای سیستم بشینین نه...فقط باید تایم های خاص و نقاط بکر رو تشخیص بدین و برای اونها صبر کنین...اگر زیادی بازار رو نگاه کنین شاید در جهش های ناگهانی بازار وسوسه بشید و وارد معامله بشید همین طور که ضرر پشت ضرر میومد و بازار بر سر غرورم می کوبید فهمیدم نه، گویا باید بیشتر یاد بگیرم... .