این مطلب رو برای دوستانی می نویسم که هدفشون یا حفظ ارزش پولشونه یا تمایل به افزایش اون دارن😄 دوستان عزیز خیلی ساده میگم بدون اعداد و ارقام به زبان خودمونی. هر معامله گر که می خواهد سود کند روشی دارد که برای شخص او مناسبه .برخی با دیدگاهی بلندمدت سرمایه گذاری میکنند برخی بر حسب شرایط ، برخی به طور روزانه ویا همراه با هیجانات مقطعی بازار معامله می کنند. برخی در دسته معامله گران جنبشی قرار می گیرند و افرادی هم بر اساس ارزش ذاتی دست به معامله می زنند. هر روش به خودی خود اهمیت یا برتری نسبت به دیگری ندارد.


پس تفاوت کجاست ؟😄 جواب اینه که روش معامله یا بهتر بگم انتخاب بازار باید مناسب شخصیت و روحیه شما باشه . افراد زیادی سعی می کنند که از آخرین روش های رایج معامله تقلید کنند. مثلا شاید امروزه معاملات روزانه پر طرفدارترین روش باشد اما باید دانست که این روش مناسب هر کسی نیست . برای اینکه بتونید معامله گر روزانه موفقی باشید باید نوسان های بالا و پایین دایمی را در طول روز دوست داشته باشید . در تمام مدت باید با قیمت های رایج در ارتباط باشید .

شما تنها به شرطی می توانید به سود برسید که روش شما این احساس رو به شما بدهد که عاشق انجام آن هستید. در این صورت نه از بازار خسته میشید ونه دچار چه کنم چه کنم کردن. اما چطور میشه اون بازار و یا روش درست را پیدا کرد ؟؟؟.