روشهای_کسب_درآمد


برای کسب درآمد یه روش کلی وجود دارد که آنها را بررسی می کنیم:


 ۱ ) مبادله زمان دربرابر #پول : 


همه کارمندان ، کارگران ، و حتی افرادی که برای خود کار می کنند ، درگیر تله پول دربرابر زمان هستند .

این روش کسب درآمد  باعث زیان افراد می شود چون زمان دارای ارزش بسیار بالایی است و درآمد حاصله از این روش ارزش چندانی در قبال زمان صرف شده ندارد.

علاوه براین ، این افراد تا زمانی که کار می کنند درآمد دارند و به محض متوقف شدن فعالیت شان ( به دلیل کناره گیری از کار ، بیماری ، مسافرت و ... ) دیگر هیچگونه درآمدی ندارند . متأسفانه ۹۶% جمعیت جهان از این روش درآمد دارند .


مدیران فروشی را دیده ام که بدون سرمایه شروع ، اکنون ماهیانه ۲۵ میلیون درآمد دارند . در صورتی که ممکن است این درآمد برای سرمایه داران ، اهرم یک میلیارد تومانی یا سنگین تر نیاز داشته باشد .

این معجزه سرمایه ای است که با کمی تلاش می توانیم آن را بدست آوریم .

همه مدیران عامل ، مدیران فروش ، کارشناسان و سرپرستان بازاریابی  از #اهرم استفاده می کنند .


۲ ) کسب درآمد از طریق سرمایه گذاری :

این استراتژی استفاده از پول برای کسب پول است . موضوعش این است که از طریق سهام شرکت ها ، بورس ، سپرده گذاری بانک و ... به خودمان بدون انجام هیچ کار دیگری قدرت بدهیم . 

به طور مثال اگر یک میلیارد تومان سرمایه داشتیم ، می توانستیم از طریق سپرده ثابت بانک ، ماهیانه ۱۸ میلیون تومان درآمد ثابت کسب کنیم ( بدون هیچ کاری )

این روش نیازمند سرمایه بسیاری است که برای همه قابل انجام نیست و تنها ۳% از جمعیت جهان از این روش استفاده می کنند . 


۳ ) استفاده از #قانون_اهرم :

با استفاده از این قانون می توانیم انجام کارهایی را که از توان شخصی ما خارج است را عملی کنیم . مانند اهرمی که به ما کمک می کند چیز سنگینی را بلند کنیم . همه ما در شبانه روز نمی توانیم بیش از ۲۴ ساعت کار کنیم اما از طریق قانون اهرم می شود روزانه ۲۴۰۰ ساعت کار کرد . نیروی انسانی اهرم همه سازمان های امروزی به شمار می رود .


اهرم قوی ترین #استراتژی_کسب_درآمد است که توسط اشخاص آگاه به کار گرفته می شود . اینجاست که از طریق دیگران ، قدرت شما از زمان پیشی می گیرد و دیگر نگران کمبود وقت نیستید . این همان چیزی است که ما به آن آزادی زمانی می گوییم .

وقتی از این استراتژی استفاده می کنید ، علاوه بر تلاش خودتان ، از تلاش دیگران نیز برای زمان و بازدهی خودتان اهرم ایجاد می کنید . این موفق ترین راه برای کسب #ثروت است .

با استفاده از اهرم می توانید بیشتر از سرمایه داران درآمد داشته باشید و زمان آزاد بیشتری را نیز با دوستان و خانواده تان سپری کنید . این همان شیوه زندگی ای است که همه ما به دنبال آن هستیم . حدود ۱% اشخاص این استراتژی را به کار می گیرند . 


حال شما ترجیح می دهید جزء کدام یک از این ۳ دسته باشید ؟

برخی به اشتباه تصور می کنند برای رهایی از تله پول در برابر زمان فقط و فقط به سرمایه نیاز دارند . پول ساده ترین و شناخته شده ترین روش سرمایه گذاری است اما مهم ترین نیست .