چگونه در مدت کوتاهی میلیونر شوید

با سلام من ماهان هستم 33 سالمه.سوپرمارکت دارم ووضعیت مالیم هم عالیه دارای انرژی زیاد وفکری قوی هستم از همه مشاوره میگیرم وبهترین گزینه ها رو پیگیر میشم .
من از اول زندگی تا سن20 سالگی دست به هیچ کار خاصی نزدمولی بعد از اون انواع کارها رو انجام دادمکه به ترتیب میگم
1.تو شرکت حفاری چاههای عمیق کار کردم تا کمک حفاری پیش رفتم دیدم حال نمیده رهاش کردم
2.تو ظروف یکبار مصرف کار کردم
3.تو کارخونه کیک وکلوچه کار کردم ومسئول سالن پخت شدم چندتا فرمول جدید کیک وکلوچه سنتی ارائه دادم وحقوقم دوبرابر شد ولی دیدم این کار هم حال نمی ده رهاش کردم
4.بعد تو عکاسی مشغول به کار شدم ومدت 3 سال کار کردم باآنکه هنوزم پاره وقت کار می کنم ولی به خاطر مشکلاتی که رای پدر خدابیامرزم افتاد مجبور شدم کارم رو رها کنم وبه نگهداری پدرم که سکته کرده بود بپردازم.
5.یه مدت که از پدرم پرستاری کردم تموم پولی که داشتم صرف دوا ودرمن کردم تازه فهمیدم فقیر شدم دست به دامن همهشدم نامه برای نماینده وریس جمهور وقت نوشتم به بهزیستی مراجعه کردم تا بابا تحت پوشش ببرن ولی فایده نداشت
6.پس با خودم گفتم یه کار پاره وقت انجام بدم شبها نگهبانی یه کارگاه رو قبول کردم وروزا ازساعت 12تا 6 تویه موبایل فروشی کار می کردم وصبحها هم به پدرم رسیدگی میکردمدیگه آخره مشکلاتم بود مسیر کارم تا خونه 20کیلومتر بود برای اینکه 1000تومان کرایه ندم مسیر رفت وبرگشت رو با پای پیاده میرفتم بعد از یه سال که کار کردم تازه فهمیدم راه رو اشتباه میرم چون حقوقم100000تومان بیشتر نیست واون روصاحب کارم 5000تومتن 5000تومان میداد مشکلات زیادی داشتم وبدتر از همه که بابام فوت کردتازه فهمیدم بدبخت تر از همیشه شدم مراسم بابام که تموم شد خونه نشین شدم تا سه ماه کارم گریه وتنهایی شدتا اینکه یکی از دوستام به من حرفی زد که باعث حرکت شد گفت تو یه قهرمانی که مرده ای .دوست دارم دوباره متولد بشی.من در تاریخ 91.2.1 دوباره متولد شدم در وهله اول 2000000میلیون از دوستم قرض کردم ویه مغازه که بافت قدیمی داشت رو دوباره تعمیر کردم شب وروز کارکردم تا مغازه شکل باحال ومرتبی به خود گرفت اندازه مغازه3.4 هستش .ولی پول نداشتم تا شروع به کار کنم یارونه رو که گرفتم رفتم هندوانه گرفتم کیلوی 150تومان 300کیلو 45000تومان شد ظرف 2 روز فروختم شد 80000هزارتومان وبعد خربزه رو هم به مغازه اضافه کردم بعد گوجه وسیب زمینی و....بعد ازیه ماه 40000هزار تومان تبدیل به یه میلیون شد رفتم یه ترازوی دیجیتال 400000هزار تومانی خریدم وکم کم در کنار میوه نوشابه وکیک وکلوچه آوردم
بعد پسر خالم 2000000میلیون بهم دادکه قفسه وجواز و وسایل برای مغازه گرفتم تخچال خونه رو هم واسه مغازه آوردم شب وروز کار کردم ولی الان که با شما صحبت می کنم سرمایه 100000000میلونی دارم که روز به روز بر این سرمایه اضافه میشه الان یاد اون پیاده روی هام می افتم تازه میدونم چه مشکلاتی رو سپری کردم فکر باز دارم

همیشه چیزی وجود دارد که بخاطرش شکر گذار باشیم