دانلود رایگان کتابهای موفقیت و ثروت

 

جند برابر کردن پول

دوستان من میخوام از تجربه ی شخصی خودم براتون بگم من تقریبا تو این چند سال با این روش موفق بودم که سرمایه امو از 10 میلیون به 800 میلیون تو 5 سال ارتقاع بدم اول از همه اینکه هیچوقت نباید از کار ترسید و کار هایی رو شروع کرد که توانایی انجامشونو داشته باشیم مرحله بعد هم اینکه با توجه به سرمایه باید کار رو انتخاب کرد و سوم اینکه تو هر مرحله باید به اون نقطه یاچند سال ایندش نگاه کرد ئ دنبال کارهایی که حد داره نرید یعنی بشه تو اینده گسترشش داد و در مرحله ی اخر باید اجازه بدید پولتون براتون کار کنه
من اوایل یه ماشین 405 داشتم یه روز تصمیم گرفتم که باید ماشینو بفروشم شروع به کار کنم (بعد خوندن کتاب پدر پولدار پدر بی پول رابرت کیوساکی)ماشین رو 10 میلیون فروختم یه سفره خونه پیدا کردم تازه می خواست افتتاح بشه ما اونو افتتاح کردیم یه سال دستم بود اونجا بعده یه سال با 40 تومان سرمایه از اونجا اومدم بیرون رفتم یه جای جدیدتر ایندفه با دو تا سالنم که یکیشو کردم سفره خونخ یکیشم کافه ولس اینده زیاد سود نکردم تقریبا با 70 تا اومدم بیرون دیگه هم نمیخواستم اینکارو بکنم چون جای پیشرفت زیاد نداشت یه شایعه ای بود که طلا داره میره بالا من رفتم کل پولمو طلا اب شده خریدم 4 ماهه بعد طلای گرمی 70 تومان شد 130 هزار تومان فروختم اینجا پولم تقریبا شد 130 میلیون تومان یه بازه ی 2 ماهه برنج خرید و فروش کردم برنج ایرانی زیر قیمت پیدا کردم نمونه میدادم خوششون میومد سفارش میگرفتم یه 30 تن برنجی فروختم بعد یه خونه کلنگی داشتیم با خونواده صحبت کردم که هر طور غریبه ساخت منم بسازم اونام قبول کردن که زمین از اونا ساخت از من منم با تقریبا 170 میلیون شروع کردم کارو و بقیشم با پیش فروش ساختم بینشم خرید و فروش ماشینم میکردم الان بعد اون ساختمون یه جا دیگه بزرگتر ساختم اخراشه یه فروشگاه لوازم خونگیم دام تقریبا سرمایم رسیده به 800 میلیون
خلاصه باید بگم بازاره امروزه واقعا میدون جنگه باید پاکار وایسی اگه بخوای همه چی درست میشه
الانم اگه باز به جایی برسم که اینکار ببینم واسه سرمایم کوچیک شده دنبال یه ایده جدید میرم هر چی سرمایت زیاد میشه تو هم باید کارتو ارتقاع بدی پیشرفتش بدی تا بتونی به نتیجه برسی