در اینجا می خواستم یک خاطره بگم که برام جالبه یک روز در ماه مبارک رمضان تلفنی به من زده شد و اعلام شد شما به یک افطاری دعوت هستید که در آن گروهی از نخبگان و صاحبان کسب و کار و هنرمندان و اهل قلم و اقتصاد و سیاست به دور هم جمع شده اند هنگامی که اونجا رفتم هرکس از جایی سخنی گفت از خاطرات گرفته تا نیاز به همکاری برای حل مشکلات ، در پایان از هنرمندی دعوت کردند که آهنگی بخواند به افتخار او دستی زدند تا او روی صحنه آمد حالا نگو این هنرمند کسی بود که کنار من نشسته بود و حدود یک ساعتی باهم صحبت می کردیم او کسی نبود جز عرفان شرقی او آهنگ زیارت را برای اولین بار در اونجا اجرا کردند آهنگی که خیلی برام جالب بود بویژه که برای اولین بار اجرا می شد و آن را به امام هشتم امام رضا تقدیم داشتند.
از اون زمان و اون آهنگ مقدمه ای شد برای یک شروع و یک آغاز دوستی و من خیلی افتخار می کنم که آقای عرفان شرقی آشنا شدم و می گفتم اگر من در اون روز و اون ساعت اونجا نبودم دوستی الان دوست خوبی مثل عرفان شرقی نداشتم.